خبرهای داغ:
معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مطرح کرد

اجرای نظارت عالیه بهره‌برداری شرکت‌های توزیع بهترین فرصت انتقال تجارب بین همکاران

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: اجرای ارزیابی نظارت عالیه بهترین فرصت برای انتقال تجارب بین همکاران این حوزه در شرکت‌های توزیع است.
کد خبر: ۸۹۶۳۸۶۲
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

اجرای نظارت عالیه بهره‌برداری شرکت‌های توزیع بهترین فرصت برای انتقال تجارب بین همکارانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین اختتامیه نظارت عالیه بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاونت بهره‌برداری و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و بازرسان نظارت عالیه از 6 استان تهران، تبریز، زنجان، اراک، گیلان و کرمان برگزار شد، بازرسان به بیان مشاهدات و نقاط قوت و بهبود حوزه بهره‌برداری این شرکت پرداختند.

راه اندازی کنتاک سنتر، نصب علائم هشداردهنده بر پایه شبکه‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی، نظارت بر تهیه تجهیزات، تجزیه و تحلیل حوادث، اقدامات در خصوص رفع حریم، صدور اخطاریه ها، جوانگرایی، انگیزه بالای کارکنان، GIS و... از نقاط قوت بیان شده حوزه بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بود که در جلسه بیان شد.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: اجرای ارزیابی نظارت عالیه بهترین فرصت برای انتقال تجارب بین همکاران این حوزه در شرکت‌های توزیع است.

شیرزاد جمشیدی با اشاره به اقدامات حوزه بهره‌برداری عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده شرکت، مشترکین از عملکرد این حوزه رضایت داشته‌اند که این امر حاصل تلاش مدیران و همکاران ما در این حوزه است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات