خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: با وجود همه توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده است امروز به عنوان امن‌ترین کشور منطقه به شمار می‌آید اما در حوزه اشتغال و برخورداری از رفاه و اقتصاد در طراز انقلاب اسلامی نیست.
کد خبر: ۸۹۶۳۸۸۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از کلاس بیست ، سردار "رمضان شریف" در همایش دانش‌آموزی «جهان بدون ترور» که در کانون طه گرگان برگزارشد، در جمع دانش آموزان دختر اظهار کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی و حرکت طوفنده به رهبری روحانیت با محوریت امام (ره) ملت گفتمانی را عرضه کردو ملت را زیر یوغ ستم شاه امریکایی و اسرائیل در آورد.

وی افزود: همه گرفتاری بشر از نبود فرهنگ نابی است که برگرفته از آخرین کتاب آسمانی و از تعالیم آخرین پیامبر الهی است . اگر ما به شرایطی برسیم که جامعه ما به آن مرحله برسد که سرلوحه زندگی بشر قرار بگیرد سعادت دنیا و اخرت بشر تامین می شود.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران کشور تصریح کرد: امروز قدرت و گفتمان جمهوری اسلامی ایران در منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که دشمنان دست از سر کشور ما برنمی دارند.

تشکیل داعش برای خدشه دار کردن حیثیت اسلام بود

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه وارد کردن به اسلام به حیثیت پیامبر(ص) خدشه وارد کردند، اذعان کرد: باهمتی که جوانان ما داشتند توانستند داعش را به نابودی بکشانند و الگویی مانند شهید حججی ها برای جهانیان شکل گرفت که تخیل آن هم برای دشمنان سخت بود .

سردار شریف با بیان اینکه دشمنان با غرص نهال ناپاک داعش ، طراحی های بزرگی داشتند، افزود: نقشه شیطانی که از قلمرو داعش منتشر کردند بخش بزرگی از کشور ما و سایر کشورهای اسلامی بود اما اگر موفق میشد تنها در همان شامات خلافت برپا کند سرنوشت کشورهای اسلامی جور دیگر رقم می خورد و نه تنها ترامپ بیت المقدس را بلکه مکه و مدینه را پایتخت رژیم صهیونییستی اعلام می کرد. خداوند اراده کرداین نقشه شیطانی به دست فرزندان پرورش یافته در دامان فقاهت و ولایتی شیعه نابود شود .

وی یادآورشد: ضربه ای که داعش بر پیکره اسلام وارد کرد و دین رحمانی و چهره نورانی پیامیر اکرم (ره) اصل الهی قرآن کریم بیش از ضره ای بود که نابودی زیرساخت ها ی کشورها و آوارگی مردم عراق و سوریه بود و این گناه نابخشودنی آل سعود است.

رفتار جنون آمیز آل سعود در یمن نتیجه ناکامی آنان از طراحی داعش است

این مقام مسئول گفت: رفتار جنون آمیزی که آل سعود در کشتار مردم مسلمان اهل سنت فقیر و بی دفاع یمن از خود نشان می دهند نتیجه ناکامی آنان از طراحی داعش است.

وی با بیان اینکه همه ماموریت قاسم سلیمانی در راه اندازی نیروی قدس، معطوف به آزادسازی بیت المقدس قبله اول مسلمین است و داعش یکی از این موانع بود ،افزود: جنگ های نیابتی که ال سعود در منطقه به راه انداخته برای حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است.

اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی کمک بزرگی به وحدت امت اسلامی کرد

سردارشریف با بیان اینکه بیان رئیس جمهور کاسبکار امریکا در اعلام قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی کمک بزرگی به وحدت امت بزرگ اسلامی کرد، متذکرشد: امروز قدس در کانون توجه افکار عمومی جهان گرفته است و این از عنایات خداوند است. به برکت همت فرزندان این ملت آزادی قدس اتفاق خواهد افتاد .

وی ادامه داد: مردم فلسطین با حضور خود درصحنه جواب یاوه‌گویی‌های ترامپ را دادند و همان طور که توطئه کشور کردستان نقش برآب شد و بقیه هم نقش برآب می شود و به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل تا 25 سال آینده وجود نخواهد داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه کشور ما مدیون شهید تهرانی مقدم‌هاست، بیان کرد: این شهید با نبوغش صنعت موشکی و دفاعی را پایه‌ریزی کرد و چهره کشور ما به حدی از توانمندی نظامی رساندکه دشمن جرات تهاجم نظامی ندارد. چهره شهیدان علمی برجسته مانند شهریاری باعث شد دشمنان سراسیمه پشت میز مذاکره بنشینند.

سرو صدای ترامپ نشانه ضعف امریکاست

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران سروصدای ترامپ در سازمان ملل و نامیدن ایران بعنوان ملت تروریست را نشان از ضعف قدرت آمریکا دانست و گفت: تا پیش از این دست چدنی در زیر دستکش مخملی امریکا بود و امروز چهره زشت استکبار نمایان شد.

وی ادامه داد: رفتارهای قلدری‌ دشمن به خاطر این است که به بخشی از سرشاخه‌های علم دست پیداکرده است، بعد از دفاع مقدس ملت ایران با جهشی که در زمینه های مختلف داشتند نشان دادند که کشوری سراسر از استعدادهای درخشان هستیم. و به شرط اعتماد مدیران به استعدادهای کشور است.

آسیبهای جدی در کشور وجود دارد/رفاه مردم در طراز انقلاب اسلامی نیست

سردار شریف وجود افراد معتاد در کشور را یک آسیب جدی بیان کرد و افزود: سیستم آموزش‌و پرورش، تربیت خانواده و صدا سیما نقش بسیار مهمی در به وجود آوردن این افراد برعهده دارند.

وی با بیان اینکه آیا مدیران قادر به اعلام گزارش در جایگاهشان به سوی سند چشم انداز هستند؟، ادامه داد: وجود بیکاران و عدم ازدواج یکی دیگر از مشکلات کشور به شمار می آید که زندگی بسیاری از جوانان را مختل کرده است و اکنون مقام معظم رهبری از این نوع رفاه مردم رضایت ندارند چرا که این موضوع در طراز انقلاب اسلامی نیست.

ایران امن ترین کشور منطقه است

سردار شریف خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده است امروز به عنوان امن‌ترین کشور منطقه به شمار می‌آید اما در حوزه اشتغال و برخورداری از رفاه و اقتصاد در طراز انقلاب اسلامی نیست.

این مقام مسئول گفت: با پیشرفت هایی که در حوزه های مختلف داشتیم نیاز است که مدیران در کنار سرعت و پیشرفت‌ها به نارسایی‌ها هم رسیدگی کنند.

کشوردر اوج تحریم ها پروژه های بزرگی را به ثمر رساند

وی با اشاره به پروژه های ستاره خلیج فارس و بندر چابهار که توسط قرارگاه سازندگی سپاه و خاتم اولیا ساخت و افتتاح شد، عنوان کرد: ساخت این پالایشگاه ما را از واردات بنزین بی نیاز کرد و در بندر چابهار نیز برای نخستین بار کشتی های 18 کشور میتوانند پهلو بگیرند، این در اوج تحریم های ظالمانه دشمن این ایده به ثمر نشست.

وی با بیان اینکه آیا قادر نیستیم ،شغل مسکن و شرایط ازدواج جوانان را فراهم کنیم؟، ادامه داد: این انتظارات وجود دارد همه ما مسئولیم، ما می توانیم به شرط اینکه اراده کنیم.دولت و نظام متعلق به ماست و باید نگاهمان را معطوف به داخل کنیم و از علم جهان استفاده خواهیم کرد.

وی در خاتمه با بیان سه مولفه قدریت در کشور "فرهنگ دینی و ولایی"،"اتکای به رهبری هوشمند و قدرتمند" و "توده مردم " گفت: کشور بدون ترور نیازمندداشتن منطقی قوی در گفتمان و قدرتو اراداه قوی در حفاظت از گفتمان و اراده قوی برای تعمیق و توسعه گفتمان است و باید سخت فکر کنیم، سختر از آن تلاش کنیم و مقدم بر آنها انگیزه آن را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها