جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه بر روی ارزش‌های دینی غبارافشانی می‌کنند، ولی ما باید از دین مبین اسلام غبارروبی کنیم، یادآور شد: بسیجیان به عنوان دیده‌بان جنگ نرم باید مشکلات را درک و به ملت انتقال دهد.
کد خبر: ۸۹۶۳۹۲۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار مجتبی غفورپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه خوشاب که با حضور جمعی از بسیجیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: دو عنصر اصلی امامت و امت نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته است و قدرت الهی ناشی از ایمان امام خمینی (ره) ملت ایران را به سوی استقلال، آزادی و مقابله با قدرت‌های جهانی هدایت کرد.

وی افزود: مردم در دوران آغاز جریان انقلاب اسلامی در کنار بنیان‌گذار کبیر انقلاب ماندند و با اتحاد و همدلی حکومت ظالم و ستم شاهی پهلوی را از بین بردند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه ایران اسلامی در عرصه انقلاب، سازندگی، معنویت و موضوعات فرهنگی به عنوان یکی از قطب‌های جهان تبدیل شده است، بیان کرد: اگر ملت ایران خواهان ادامه روند پیشرفت و توسعه نظام جمهوری اسلامی هستند، مردم و مسئولان باید مطیع فرمایشات مقام معظم رهبری باشند.

غفورپور با اشاره به آغاز جریان‌های انقلابی در کشور‌های اسلامی منطقه، گفت: با گذشت زمان، صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی به سراسر جهان افزایش می‌یابد و دشمن نیز برای توقف انقلاب توطئه‌های متعددی را اجرایی می‌کند.

وی شکست گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق را برگ زرینی از افتخارات کشور‌های اسلامی منطقه اعلام کرد و افزود: پیروی و اطاعت از مرجعیت شیعه کشور‌های اسلامی را از حضور داعش پاک کرده است، بنابراین امروز برای ماندگاری کشور، دین و انقلاب باید گوش به فرمان ولایت‌فقیه باشیم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه بر روی ارزش‌های دینی غبارافشانی می‌کنند، ولی ما باید از دین مبین اسلام غبارروبی کنیم، یادآور شد: بسیجیان به عنوان دیده‌بان جنگ نرم باید مشکلات را درک و به ملت انتقال دهد.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات سید ابوطالب حسینی موحد تقدیر و محمود حامد به فرماندهی ناحیه سپاه خوشاب معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها