نشست صمیمی و هم اندیشی فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با اعضای شورای اسلامی شهر ایرانشهر در سالن اجتماعات شورای اسلامی برگزار شد
کد خبر: ۸۹۶۳۹۴۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، در این نشست هم اندیشی اعضا شورای اسلامی شهر ایرانشهر با ارائه برنامه و طرح های فرهنگی، اجتماعی، خواستار همکاری و پشتیبانی همه جانبه از سوی سپاه پاسداران برای ارائه خدمات بهتر به مردم در زمینه فرهنگی، عمرانی و آبادانی ، اشتغالزایی و آسایش و امنیت مردم شدند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ایرانشهر در این نشست هم اندیشی، سپاه پاسداران و بسیج را یک افتخار بزرگ برای همه مردم بیان کرد و گفت: امروز سپاه پاسداران در کشور و منطقه بسیار خوش درخشیده و باعث افتخار، عزت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران است و شورای اسلامی شهر ایرانشهر آمادگی کامل دارد تا برنامه های مختلفی در راستای بهبود فضای شهری با همکاری سپاه انجام دهد.

رسول بخش بامری با اشاره به حضور سپاه در همه عرصه و زمینه ها برای خدمت رسانی به مردم افزود: برای تامین امنیت و آسایش مردم و اجرای طرح شورایار محله در محلات ایرانشهر با همکاری بسیج می توان شاهد افزایش آرامش و آبادانی در محله ها باشیم.

وی با بیان اینکه دستفروشان عامل ترافیک در محدود قلعه ناصری هستند، ادامه داد: همکاری شورای تامین و اداری شهرستان با شورای اسلامی در امر ساماندهی به جای حذف دستفروشان راه حل این مشکل و معضل است.

رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورای اسلامی شهر، ایرانشهر را جزو جوان ترین شهر های کشور دانست و گفت: ایرانشهر یکی از جوان ترین شهرهای ایران، دارای فرصت و تهدید بسیار زیادی می باشد که اگر از ظرفیت ها به درستی استفاده شود، گام موثری در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی برداشته شده اما اگر در این زمینه کوتاهی شود فرصت ها به تهدید تبدیل می شوند و جوانان ما دچار آسیب و بزهکاری های اجتماعی می شوند.

ایوب دامنی اضافه کرد: موضوع اشتغال و بیکاری یکی از دغدغه های مهم شهر است و باید برای ارتقا فرهنگ در جامعه شهری، کارهای فرهنگی را گسترش دهیم که در این راستا نیازمند اجرای طرح های مطالعاتی هستیم.

فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر با تشکر از زحمات اعضای شورا اسلامی و استقبال از طرح و برنامه های آنها، پنج شاخصه بسیجی را باعث رشد جامعه بیان کرد و افزود: انجام کار گروهی و تشکیلاتی، حاکمیت دل در انجام کارها، بن بست شکن، روحیه جهادی، اقدام به موقع و به اندازه از شاخصه های مهم یک بسیجی است که جامعه را به رشد و تعالی می رساند و باعث بهبود و پیشرفت در کارها می شود.

حسین پودینه با اشاره به اینکه مکتب انقلاب برگفته از نهضت عاشورا است، تصریح کرد: تضعیف و حذف تدریجی روحیه استکبار ستیزی مردم در جامعه و کم رنگ کردن کارایی نظام از اهداف راهبردی دشمن در جنگ نرم و فرهنگی ما است و تنها راه مقابله با این آفت همراهی و همدلی مسئولین، نهاد و ارگان ها با یکدیگر و تقویت هدف خدمت رسانی به مردم است.

وی بیان کرد: تغییر نکردن هدف والای ما، باعث ارتقاء اهداف انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به مردم راه مقابله با آمریکا و راهبردهایش است.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: سه پارامتر، داشتن یک رهبر بزرگ، آرمان های بلند و دشمن بزرگ باعث موفقیت ما در طی سالهای پس از انقلاب شده است و ما دو راهبرد اصلی صداقت و احترام متقابل را در راستای حل مشکلات و معضلات جامعه و تقویت اهداف انقلاب اسلامی دنبال می کنیم.

پودینه خاطر نشان کرد: گشته های محله محور برای تامین امنیت و آسایش مردم در کنار اقدامات نیروی انتظامی و بهبود فضای شهری در ایرانشهر فعال شده است و هدف از این کار خدمت رسانی به مردم و انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات