مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب
حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، گفت: 9دی روز میثاق امت با امام و ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۹۶۳۹۴۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام اربابی با توجه به نزدیک بودن روز تاریخی 9دی در کشورمان گفت:9دی روزی است که فتنه گران جواب و تودهنی محکمی از مردم با بصیرت کشورمان خوردند و جای این سیلی برای همیشه در این تاریخ برای فتنه گران خواهد ماند که دیگر هرگز در پی اغتشاش و فتنه علیه این نظام بر نیایند.

نعیم اربابی 9دی را نشان دهنده پایبندی مردم بصیر و ولایی ملت ایران به دین و اسلام دانست و افزود:مردم بصیر و ولایت مدار کشور ما همیشه محکم و استوار پای اصول دین و ارزشهای این نظام و انقلاب ایستاده اند و هر جا که نیاز باشد در دفاع از این ارزشها به صحنه خواهند آمد و اجازه نخواهند داد عده ای فتنه گر خدشه ای در این نظام و انقلاب بوجود بیاورند.

اربابی با بیان اینکه فتنه گران شعار حق را با محتوای باطل مطرح می کنند گفت:افراد فتنه گر سالها ظاهر خود را با نظام و انقلاب حفظ کردند و موقعی که فرصت را برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب مناسب دیدند چهره واقعی آنان برملا شد ولی غافل از آن بودند که مردم بصیر و ولایت مدار این نظام اجازه اغتشاش را به آنان نخواهند داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب با توجه به سیره عملی ائمه معصوم (ع) گفت: سیره عملی امیر مومنان و دیگر پیشوایان معصوم علیهم السلام در همه امور بر مدار بصیرت بود یعنی همه جا با تحلیل و بصیرت عمل می کردند و هرگز بدون سنجش و تدبیر عمیق وارد عمل نمی شدند چون شناخت دشمن از مظاهر بصیر بودن بود.

حجت الاسلام اربابی به اهمیت دشمن شناسی در اسلام اشاره کرد و گفت: قرآن کریم در آیات بسیاری در مورد دشمن شناسی سخن گفته و این موضوع اهمیت زیاد این مسئله را نمایان می کند که اگر دشمن را نشناسیم ضربه می خوریم و باید همیشه با توطئه های دشمن مقابله کنیم زیرا پیامبر اکرم (ص) نیز در این باره فرمودند عاقل ترین مردم کسی است که پروردگار خود را بشناسد و او را فرمان برد و دشمنش را نیز بشناسد و با او به مخالفت برخیزد.

اربابی در پایان با استنا به آیات صریح قرآن گفت: همیشه حق ماندنی و باطل نابود شدنی است و انشاالله این نظام و انقلاب به رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) مسیر خود را در راه حق ادامه خواهد داد تا به صاحب اصلی اش حجت ابن الحسن (عج) برسد و طومار فتنه گران و دشمنان اسلام برچیده شود.

 

ارسال نظرات