رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی در دیدار با اعضای ستاد سپاه ناحیه مقداد مشهد:
رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی و شهرداران مناطق اظهار داشت: دشمنان ما با هدف ایجاد ناامنی و عدم کارایی مدیریت جهادی قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.
کد خبر: ۸۹۶۳۹۵۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دکتر شهلا در مراسم دیدار با اعضای ستاد سپاه ناحیه مقداد مشهد و شهرداران مناطق 1،4،5،6و7مستقر در حوزه جغرافيايي ناحيه مقاومت بسیج مقداد  در سخنانی ضمن تقدیر از برگزاری چنین جلساتی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری خدمت به مردم مشهد را خدمت به ایران می‌دانند همه خدمات و تلاش‌هایی که صرف مردم غیور مشهد و زائران میلیونی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) انجام می‌گیرد باید با همکاری و تعامل بین همه نهاد‌های مرتبط  از جمله همکاری مناسب بین شهرداری‌ها و پتانسیل عظیم بسیج و سپاه انجام شود.
 
وی  بیان داشت: دشمنان ما با هدف ایجاد ناامنی و عدم کارایی مدیریت جهادی قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.
 
رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی به فعالیت‌های صورت گرفته توسط بسیج و سپاه جهت خدمت به مردم و زائران اشاره کرد و گفت: ظرفیت این نهاد انقلابی در امرخدمت‌رسانی قابل تقدیر است.
 
 در ادامه فرمانده ناحیه مقداد در سخنانی ضمن خیرمقدم؛ هدف تشکیل جلسه را معارفه و آشنایی مدیران مشهری با فعالیت‌های صورت گرفته سپاه و بسیج منطقه عنوان نمود و گفت:فعالیت‌های مشترک و تعاملات خوبی بین دو نهاد در حال انجام است که امیدوارم این فعالیت‌ها گسترش یابد.

سرهنگ پاسدار ترشیزی گفت: در عرصه فرهنگی اعتقادی و معنوی فعالیت‌های چشمگیری مانند طرح آبروی محله که به معرفی شهدای محلات می‌پردازد با همکاری بسیج و شهرداری در حال انجام است و نیز خدمات و فعالیت‌هایی که در دهه آخر صفر در خدمت رسانی به زائرین پیاده امام رضا (ع) در اسکان و پذیرایی صورت می‌گیرد در کنار شهرداری‌ها کمک حال هستیم.

فرمانده ناحیه مقداد مشهد در ادامه گفت: این آمادگی از سوی ما وجود دارد که جهت فعالیت‌های مختلف از جمله مباحث امنیتی و انتظامات پارک‌ها و بوستانها، اجرای مناسب برنامه‌های فرهنگی، برگزاری نماز جماعت در بوستان‌ها بازدید از فرهنگسرا‌ها و انعکاس خبری برنامه‌های مشترک، همکاری مضاعفی صورت گیرد.

در ادامه مراسم مسئولین معاونت‌ها و شهرداران حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
ارسال نظرات