خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه دومین دوره کارشناسی «عفاف و حجاب» با سخنرانی دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب در دانشگاه باقرالعلوم (ع) شهر پردیسان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۹۶۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاحیه دومین دوره کارشناسی عفاف و حجاب به همت حوزه مقاومت حضرت نرجس (س) ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در دانشگاه باقرالعلوم (ع) پردیسان قم برگزار شد.
حجت الاسلام «سیدمحسن دعایی» دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: طرح ترنم حیات یکی از پروژه‌های عفاف و حجاب به منظور تربیت مبلغان تخصصی، جامع و مهارت محور است که در این عرصه آغاز به کار کرده است.
وی افزود: افرادی که در عرصه عفاف و حجاب تربیت می‌شوند رسالتی بزرگ بر عهده دارند که شکر عملی این رسالت، جدیت و پشتکار شبانه روزی برای جنگیدن در عرصه‌های تبلیغاتی، هنری و فرهنگی است.
دعایی تصریح کرد: متخصصان عفاف و حجاب، سربازان جبهه فرهنگی عفاف و حجاب می‌باشند. یک خانواده مسلمان با عفت و حجاب به کمال و سعادت خواهد رسید، اما اگر خانواده‌ای عفاف و حجاب نداشته باشد آن خانواده دچار فساد و تباهی خواهد شد و اگر جلو آن گرفته نشود به جامعه سرایت می‌کند و جامعه را نیز به فساد خواهد کشید.
وی در پایان افزود: همان طور که در جوامع غربی ما شاهد بی بندباری و فساد هستیم که به خاطر نبود اعتقادات مذهبی صحیح و نبود عفاف و حجاب در بین خانواده‌ها و ترویج بی بندباری و فساد، باعث ایجاد مشکلاتی فراوانی در این جوامع شده است.
ارسال نظرات