پیشکسوتان سربازان روزهای سخت هستند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیشکسوتان، سربازان روز‌های سخت هستند که به ظاهر بازنشسته شده اند، اما از توان آن‌ها همیشه استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۰۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در دومین گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت اظهار کرد: پیشکسوتان، سربازان روز‌های سخت هستند که به ظاهر بازنشسته شده اند، اما از توان آن‌ها همیشه استفاده می‌کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشور مرهون رشادت‌های شهدا و رزمندگان است و پیشکسوتان این عرصه هم امنیت پایدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به مشکلات پیشکسوتان جهاد و شهادت، افزود: این عزیزان از لحاظ معیشتی مشکل دارند و ما نتوانسته‌ایم برای آن‌ها کاری کنیم.

سردار رجبی خطاب به شمخانی افزود: امیدواریم که اقدامی در وزارت دفاع صورت گیرد تا پیشکسوتان هم در عرصه‌های قابل توجهی که وجود دارد کار کنند و یک منابع درآمدی به آن‌ها تعلق گیرد.

وی تاکید کرد: مسئله اصلی کردستان امروز توسعه نیافتگی است که این توسعه نیافتگی و عدم سرمایه گذاری در شان این مردم نیست؛ درخواست می‌کنیم که در سطح عالی کشور این مطالبه استان کردستان پیگیری شود.

سردار رجبی با اشاره به اینکه رزمندگان و پیشکسوتان این عرصه، تمام قد برای دفاع از نظام در این منطقه قیام کردند، گفت: یک سوم جمعیت استان کردستان بسیجی هستند که بیش از ۵۰۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان داشت: همچنین وجود پنج هزار و ۴۸۰ شهید والامقام استان بیانگر اعتقاد راسخ این مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار رجبی در پایان با اشاره به شش هزار پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم استان توسط سپاه گفت:استان کردستان از این لحاظ یکی ازاستان‌های برتر کشور است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات