خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه استان قم صورت گرفت:
مراسم تودیع و معارفه مسئول مرکز فرماندهی و کنترل، معاون طرح و برنامه و مالی و سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم، روز گذشته با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۰۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «کمالی»، «شیرین آبادی» و «دستوری» طی مراسمی به عنوان مسئولان جدید مرکز فرماندهی و کنترل، معاونت طرح و برنامه و مالی و سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم معرفی شدند.
حجت الاسلام احمد، ولی زاده جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم در ابتدای این مراسم، با گرامیداشت ۲۷ آذر، روز وحدت حوزه و دانشگاه ابراز داشت: مجاهدانی مثل شهید دکتر «مفتح» مزد رسالت شان را در همین دنیا دریافت کردند و ما که بیشتر مدیون سفره رنگین شهدا هستیم، تا آخر باید خدمتگزار اسلام و نظام و مملکت و انقلاب باشیم و پایان عمرمان با مرگی مورد رضایت حق تعالی باشد.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، با اشاره به اینکه تمام قدرت هستی به دست خداوند متعال است، افزود: زندگی و مرگ یک آزمون مقدماتی و نهایی است تا ببیند چه کسی دارای بهترین اعمال است نه بیشترین اعمال و ان شاءالله به حقیقت وجودی زندگی واقعی که لقای رب هست برسیم.
ولی زاده شهادت شهید مهدی ایمانی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: شهدا در طول مسیر زندگی شان که همه ما از وجودشان بهره بردیم، از اولیاء الله بودند؛ این شهید بزرگوار، خادم حرم، ساکن حرم و مدافع حرم بود و سرانجام هم مجاور حرم شد و همه این‌ها روزی الهی در سفره جهاد و شهادت و افتخاری بس بزرگ است.
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا نیل به ایمان عمیق را در کنار شجاعت، دانش و فداکاری از ویژگی‌های نیرو‌های مسلح برشمردند و ان شاءالله خداوند در مسیر دستیابی به ایمان عمیق، دست گیر همه ما باشد.
سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه استان قم نیز با اشاره به اهمیت «مرکز فرماندهی و کنترل» اظهار داشت: ماموریت این مرکز وجه تشابهی با «اشراف» فرماندهی دارد و آن اینکه در اشراف نتایج برآمده از اقدامات اجرایی سازمان را ارزیابی می‌کنند و در مرکز کنترل فرماندهی، به طور زنده، هر مجموعه از ارتباطات و امکانات و تجهیزات و همکاری دوستان و سایر موارد، پایش می‌شود و مرکز فوق باید آخرین وضع استان را از لحاظ فیزیکی به طور مرتب رصد کند.
وی تنوع ماموریت‌ها و کنش و واکنش‌های فراوان سپاه را در جامعه بخصوص آنجایی که با رضایتمندی مردم سروکار دارد، بسیار حساس خواند و افزود: این مرکز به نوعی حکم جانشینی فرماندهی را دارد و در واقع از پشت دستگاهی همه اقدمات را شبانه روزی رصد می‌کند.
احمدی مرکز فرماندهی و کنترل را منشاء ارتقاء اعتبار سپاه خواند و تاکید کرد: فعالیت‌های مرکز فوق باید به گونه‌ای باشد که همچون سپری مقاوم در برابر فضای سنگین هجوم به ارزش‌های حاکم بر سپاه بایستد و با پیشگیری از هرگونه ضعف و انحراف و آسیب، خدمات ارائه شده را در کام مردم شیرین نماید.
وی با استناد به رهنمود‌های مقام معظم رهبری و اینکه تمام امور و مناصب باید ذخیره‌ای ارزشمند برای آخرت انسان باشد، تاکید کرد: هر کسی هر جا خدمت می‌کند، آنجا را جدی و مرکز عالم بداند تا کار برکت پیدا کند.
در پایان این مراسم، از خدمات ارزشمند «حسین روشنی» در طول مدت مسئولیت مرکز فرماندهی و کنترل قدردانی و «محسن کمالی» به عنوان مسئول جدید این مرکز معرفی شد.
همچنین «مهدی کبیری پور» مسئول سابق معاونت طرح و برنامه نیز تکریم و «علی شیرین آبادی» به عنوان مسئول جدید این معاونت معرفی گردید.
سومین انتصاب، مربوط به مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم که در این جلسه، از خدمات چندین ساله «سیدحسین فرهادی» تجلیل و «علی دستوری» به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها