استقرار کلینیک سیار دامپزشکی بسیج مهندسین کشاورزی مازندران در مناطق زلزله زده کرمانشاه

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه کربلا از اعزام کلینیک سیار دامپزشکی و دامپروری این سازمان در مازندران جهت ارایه خدمات دامداری به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۱۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از اعزام کلینیک سیار دامپزشکی و دامپروری این سازمان در مازندران جهت ارایه خدمات دامداری به مناطق زلزله زده کرمانشاه  خبر داد.

 علی امامی افزود: در این اعزام اکیپی از دامپزشکان و دامپروران بسیجی عضو سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان مازندران، ضمن ارزیابی وضعیت دامداری مناطق پشت تنگ سرپل ذهاب، اقدامات درمانی ، ارایه مشاوره تغذیه و جایگاه دام را به دامداران آموزش خواهند داد.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی یادآورشد: در این برنامه،  گروه اعزامی بسیج مهندسین سپاه مازندران با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه،  از 4 روستا  بازدید به عمل آوردند و از شرایط و نیازهای کشاورزی و دامداری مردم روستاها به منظور ارائه خدمات مناسب و به موقع آشنا شدند.

 علی امامی عنوان کرد: اعزام مرحله دوم کلینیک سیار دامپزشکی و دامپروری سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان مازندران هم بزودی انجام می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار