مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه جواد الائمه (ع) در گفتگو با بسیج ؛
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) با اشاره به وظیفه خطیر بسیج در این برهه از زمان که روشنگری است گفت: بسیج باید آحاد جامعه را نسبت به پروژه نفوذ و بازگشت عناصر فتنه 88 و خطرات آن در آینده کشور برای مردم به ویژه خواص جامعه روشن کند.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۵۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام محمود رجبی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع)اظهار داشت: فتنه نفوذ ادامه فتنه است که با توجه به سرکوب شدن فتنه در سال 88 موقتاً این افراد و عناصر فتنه خاموش ماندند و مترصد فرصتی بودند که دوباره اهداف خود را که همان اهداف بیگانگان و استکبار است دنبال کنند.

وظیفه خطیر بسیج در این برهه از زمان روشنگری است

وی افزود: فتنه‌گران در واقع پیاده نظام بی‌جیره و مواجیب غرب و استکبار هستند که با فراهم شدن بستر پروژه نفوذ را در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پیاده کرده و از آن بهره برداری می‌کنند.


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) با تأکید بر هوشیاری و آگاهی مسئولان و مردم بیان داشت: وظیفه نهادهای امنیتی و نظارت، رصد هوشمندانه حرکات و رفتارهای عناصر فتنه و برخورد قاطع و به موقع و مناسب و خنثی کردن حرکات و تاکتیک‌های دشمن و افراد نفوذی است.


وی با اشاره به فتنه 88 یادآور شد: اگر فتنه‌گران در سال 88 پیروز می‌شدند، تاکنون ریشه جمهوریت و اسلامیت نظام را زده بودند و دیگر اثری از جمهوری اسلامی باقی نبود.

رجبی ادامه داد: در صورت موفقیت فتنه 88 در حوزه سیاست خارجی نیز امروز یک کشور کاملاً تحت سلطه آمریکا و غرب بودیم.

بسیج جامعه را نسبت به پروژه نفوذ و بازگشت عناصر فتنه 88 آگاه کند

وی با اشاره به وظیفه سنگین بسیج در این برهه از زمان عنوان کرد: نقش بسیج و نهادهای انقلابی در مهار فتنه 88 و مبارزه با نفوذ، نقش روشنگری برای مردم است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) تصریح کرد: بسیج باید آحاد جامعه را نسبت به پروژه نفوذ و بازگشت عناصر فتنه 88 و خطرات آن در آینده کشور برای همه مردم به ویژه خواص جامعه روشن کند.

وی ادامه داد: اگر عناصر فتنه به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برگردند، ایران را تبدیل به ترکیه دوم می‌کنند که از اسلام و انقلاب غیر از یک نام، چیزی باقی نمی‌ماند و کشور وابسته به آمریکا و غرب می‌شود و باید با اشاره امریکا در تمام امورات کشور مانند ذلت زمان طاغوت در دنیا حرکت کنیم.

محمود رجبی  تأکید کرد: بسیج و نهادهای انقلاب باید تمام تلاش‌های خود را برای روشنگری به کار گیرند و تمام مردم را نسبت به خطر نفوذ و بازگشت عناصر فتنه آگاه سازند و این وظیفه خطیر بسیج در این دوره است.

 

خبرنگار افتخاری : برادر سید آبادی

 

 

 

 

ارسال نظرات