تحلیل‌گرسیاسی هرمزگان:

دشمن درجه یک مسلمانان، یهودیان صهیونیست هستند

تحلیل‌گر سیاسی هرمزگان از باور مشترک صهیونیست‌ها مبنی بر نابودی مسلمانان جهان خبرداد وگف:این باور براساس اعتقادات آنها وتلاشی برای جلوگیری از نابودی و محوشدن اسراییل است.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۶۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عبداله صادقی درگفت وگو با خبرنگاران دربندرعباس گفت: درگذشته جنگ در فلسطین بود،درحالی که انتظار می رفت تمرکز جنبش حماس و فتح روی یهود باشد، اما درحال حاضر وحدت نسبی بین این دو جنبش فعال درفلسطین ایجاد شده ومتوجه دشمن واحد شده‌اند و طبیعی است که این تحرکاتی است که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مانع ازاتحاد آنها شود.
وی افزود: کشوری چون عربستان که خود را ام‌القرای جهان اسلام می‌داند و بسیاری از کشورهای اسلامی که ازعربستان اطاعت پذیری داشتند زمینه را برای تحقق پایتخت شدن بیت‌المقدس با برگزاری نشست‌های مکر ربا کوشنر فراهم کرده‌اند. ناگفته نماند که حاکمان بحرین به صورت علنی به دیدار مقامات رژیم صهیونیستی رفته واز طرح آنان استقبال نمودند. دراین مرحله در بسیاری ازکشورهای عربی شاهد پاره کردن وسوزاندن عکس‌های ملک سلمان و محمد بن‌سلمان بودیم.
فعال سیاسی هرمزگان بیان کرد: کشورهای عربی و اسلامی نیز دیگر حاضر نیستند به سادگی زیربارسلطه عربستان بروند. کشورهایی مثل عمان، قطر، کویت، حتی ترکیه به صورت علنی مواضع خود را نسبت به عربستان دراین چند وقت اخیرعنوان کرده‌اند و با این تفاسیر احتمال فروپاشی شورای همکاری خلیج‌فارس که از۸ کشورحاشیه خلیج‌فارس تشکیل شده‌است نیز وجود دارد.
صادقی گفت: دولت‌ها یکی پس از دیگری با سیاست‌های ذلت باری که عربستان تاکنون دنبال کرده درحال زاویه گرفتن ازاین کشور هستند، حداقل درافکارعمومی ملت‌ها و کشورها به وضوح نشان داده می‌شود. بنابراین هدف ازقراردادن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در راستای حاکمیت هزاره یهود برجهان در خاورمیانه مخصوصا فلسطین است.
این تحلیل‌گر مسایل سیاسی منطقه، اظهارکرد: کوشنر و همسرش ازیهودیان ارتودوکس هستند و پیروان آنها همانند صهیونیست‌ها مسیحی بوده واعتقاد برموعود نیز دارند. موعود آنها حضرت عیسی(ع) است ولی ما امام مهدی(عج) را موعود می‌دانیم و حضرت عیسی را درکنارایشان. یهودیان صهیونیست معتقد به بازسازی معبد سلیمان(هیکل سلیمان)هستند ومی‌گویند درزیربیت المقدس بوده وباید تخریب شود، اینان به حکومت هزاره یهود در آخرالزمان اعتقاد دارند .
وی در پایان گفت: چه بخواهیم یا نخواهیم آمریکا به دنبال طراحی جنگ نیابتی دیگری در منطقه برای ضربه زدن به جهان اسلام است و طبیعی است که اینها تلاش دارند تا اسرائیل محو نشود.

ارسال نظرات