خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

شهروندان علاقمند به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شیک هستند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: امروز شهروندان ناوگان حمل و نقل عمومی را می پسندند که ضمن شیک بودن از امنیت بالاتری برخوردار بوده و خدمات بهتری به آنان ارائه دهد.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۶۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

عبدالعلی دربندی زاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج قزوین اظهار داشت: خودروهای آریو 50 میلیون تومان است که 32 میلیون تومان از آن به صورت وام 16 درصدی به متقاضیان پرداخت می شود.
وی افزود: همچنین سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین هم به منظور حمایت از نوسازی ناوگان و کمک به رانندگان تسهیلات 5 میلیون تومان با نرخ بازپرداخت 4 درصد هم به متقاضیان خودروی آریو پرداخت می کند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: در مجموع تاکسیرانان متقاضی خرید خودروی آریو 13 میلیون تومان آورده باید داشته باشند و با پرداخت اقساط یک میلیون و خورده ای می توانند مالک خودرو شوند.
دربندی زاده ادامه داد: تاکسیرانانی که خودروی فرسوده داشتند با 8 میلیون تومان مابه التفاوت می توانند خودروی آریو دریافت کنند.
وی با اشاره به شرایط ویژه ای که برای خودروهای آریو در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: تاکسیرانانی که خودروی آریو دریافت کنند، می توانند در هر مسیری که خود آن ها تمایل داشتند فعالیت کنند و محدودیتی برای مسیر فعالیت این دسته از تاکسیرانان قائل نشدیم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: همچنین این تاکسیرانان در شبکه تاکسی بی سیم 133 هم فعالیت می کند و محدودیتی برای حضور آنان در این بخش وجود ندارد.
دربندی زاده گفت: به منظور حمایت از تاکسیرانانی که خودروی آریو دارند 2 میلیون تومان ودیعه ای که هر تاکسیران فعال در شبکه تاکسی بی سیم باید پرداخت کند را از این تاکسیرانان دریافت نمی کنیم و همچنین یک میلیون تومان ورودی به شبکه تاکسی بی سیم هم از این تاکسیرانان دریافت نمی شود.
وی بیان کرد: در نظر گرفتن این تمهیدات ویژه برای رانندگانی که خودروی آریو دارند کمک می کند تا ضمن ارائه خدمات مطلوب تر با خودروی پیشرفته تر بتوانند راحت تر اقساز خودرو را پرداخت کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه جامعه به سمتی پیش می رود که شهروندان علاقمند به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شیک تر هستند، خاطرنشان کرد: امروز شهروندان ناوگان حمل و نقل عمومی را می پسندند که ضمن شیک بودن از امنیت بالاتری برخوردار بوده و خدمات بهتری به آنان ارائه دهد بنابراین از این خواسته بحق شهروندان نمی توان به سادگی عبور کرد.
دربندی زاده اظهار داشت: در نظر گرفت شرایط ویژه برای خریداران خودروی آریو هم در این راستا در نظر گرفته شده است تا بتوانیم با حمایت تاکسیرانان خدمات بهتری که مطابق با خواسته های شهروندان است به آنان ارائه دهیم.
وی افزود: سعی داریم خودروهای جدید دیگر از جمله خودروهای ون جدید را هم به ناوگان تاکسیرانی شهرداری قزوین اضافه کنیم تا بتوانیم رصایت خاطر شهروندان را بیش از پیش جلب کنیم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: شاید تا پایان سال جاری موفق به نوسازی تمام تاکسی های فرسوده نشویم اما تمام سعی خود را برای تحقق این مهم به کار می گیریم.
1009/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار