«بسیج» خبر داد ؛

وداع با پیکر فرمانده فاطمیون در کرج

مراسم وداع با پیکر شهیدان شهیدان محمد اکرم ابراهیمی و حسین یاوری امروز در کرج و فردا در معراج شهدای تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۷۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون، شهیدان محمداکرم ابراهیمی با نام جهادی «رئوف» و حسین یاوری برگزار می شود.

این مراسم سه شنبه (28 آذرماه) از ساعت 20:30 در مسجد علی ابن الحسین در جعفرآباد کرج برگزار خواهد شد. در این مراسم سردار سیدیوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در استان البرز سخنرانی می کند.

همچنین مراسم وداع دیگری با پیکر شهید محمداکرم ابراهیمی روز چهارشنبه 29 آذرماه با حضور خانواده و همرزمان شهید در معراج شهدای تهران برگزار می شود.

شهید محمداکرم ابراهیمی از فرماندهان لشکر فاطمیون و جانشین فرمانده تیپ امام رضا (ع) بود که از ابتدای تشکیل این لشکر، به صف مدافعان حرم پیوست و سرانجام در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم (س) در جریان پاکسازی شهر البوکمال استان دیرالزور سوریه، به شهادت رسید.

مراسم تشییع شهید حسین یاری روز جمعه 1 دی ماه ازساعت 9 صبح در عباس آباد میدان شهیدان جباری مهر برگزار و در بی بی سکینه به خاک سپرده می شود ، مراسم ختم همان روز از ساعت 14 الی 16 در مسجد حضرت ابولفضل خیابان  شهید باهنر درعباس ابادبرگزار می شود.

وداع با پیکر فرمانده فاطمیون در کرج

ارسال نظرات
پر بیننده ها