مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قشم:
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قشم با بیان اینکه توجه به مطالعه و پژوهش در تمامی حوزه ها قبل از انجام هر کاری ضروری است، گفت: اقدامات ما با پژوهش و مطالعه به نتیجه ی مطلوب خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۸۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ حجت الاسلام موسی خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قشم در گفتگوی اختصاصی با این خبرگزاری با بیان اینکه توجه به حوزه مطالعه و پژوهش در تمامی حوزه ها قبل از انجام هر کاری ضروری است گفت: اقدامات ما با پژوهش و مطالعه به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

حجت الاسلام خالصی پژوهش و مطالعه در تمامی حوزه ها را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: اگر مطالعه و پژوهش در کشور در تمام حوزه ها از قبیل حوزه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی انجام شود مشکلات مربوط به هر حوزه در جامعه دیده نمی شود. برای مثال برخی از کشاورزان به دلیل عدم مطالعه بسیاری از محصولات خود را از دست می دهند چرا که بدون مطالعه و تحقیق اقدامات خود را در کاشت محصول انجام می دهند که کار اشتباهی است و به ضرر خود کشاورزان نیز تمام می شود.

وی ادامه داد: در کشور محصولات زیادی بخاطر تولید زیاد دفن می شوند. در سیستم های اداری و یا مسائل امنیتی نیز عدم مطالعه مشکلاتی را به وجود می آورد لذا توجه به حوزه مطالعه و پژوهش و انجام کارهای پژوهشی قبل از انجام هر کاری ضروری است و اگر این کار انجام شود قطعا نتیجه خوبی نیز حاصل خواهد شد.

خالصی در پایان با بیان اینکه در ادارات دولتی هزینه های هنگفتی برای حقوق کارکنان پرداخت می شود اما وقتی برای مطالعه برای آن ها در نظر گرفته نمی شود اظهار داشت: در ادارات زمانی را برای مطالعه و پژوهش اختصاص دهیم چرا که انجام کارها و اقدامات با پژوهش و مطالعه به نتیجه ای مطلوب می رسد.

ارسال نظرات