معاون فرماندار شهرستان ساوه در جلسه ستاد هماهنگي برگزاري مراسم دهه فجر این شهرستان از برگزاری برنامه های متنوع از طرف این ستاد در ایام الله دهه فجر در شهرستان ساوه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۰۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، حسین معمارنیا معاون فرماندار شهرستان ساوه با بیان این که دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب است، به تشکیل 17 کمیته تخصصی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه فجر این شهرستان در سال جاری اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در طول این ایام برنامه های مختلفی در شهرستان به اجرا در می آید، خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری باشکوه جشن های انقلاب ، برگزاری مسابقات ورزشی،برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، تبیین وقایع انقلاب برای جوانان و نوجوانان، اعزام اکیپ های درمانی به مناطق محروم و... اشاره کرد.

معاون فرماندار شهرستان ساوه سپس تجدید عهد و میثاق با شهدا، غبار روبی مزار شهدا،سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، نواختن زنگ انقلاب و افتتاح طرح های عمرانی را از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان ساوه برشمرد.

ارسال نظرات