خبرهای داغ:
مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان؛

زیرساخت های موجود در دانشگاه های استان ضعیف است

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان در نشستی با حضور مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری سمنان گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که جذب دانشجویان توسط دانشگاه ها در هر دوره در حال افزایش است و این افزایش روزافزون دانشجویان بدون در نظر گرفتن زیرساخت های موجود در دانشگاه ها صورت میگیرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۰۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش فائزه کلامی مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان در نشست مسئولین بسیج دانشجویی با متقی مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری سمنان با اشاره به افزایش روز افزون پذیرش دانشجو در شهرستان سمنان گفت:این افزایش روزافزون دانشجویان بدون در نظر گرفتن زیرساخت های موجود در دانشگاه ها صورت میگیرد.
وی با انتقاد از کمبود خوابگاه های دانشجویی در سطح شهرستان سمنان افزود: کمبود خوابگاه های دانشجویی موجب شده است تا دانشجویان اقدام به اجاره خانه های دانشجویی در سطح شهر کنند که این امر خود معضلات اجتماعی فراوانی را در پی خواهد داشت.
کلامی نبود نظارت بر پانسیون ها را از دیگر مشکلات دانشجویان برشمرد و تصریح کرد:در کنار افزایش خوابگاه ها و نظارت بر پانسیون ها باید برای اوقات فراغت دانشجویان نیز برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

وی همچنین نبود ارتباط بین دانشگاه ها و مدیران شهری،نظارت بر اجرای کنسرت ها و نظارت بر جذب اساتید را از دیگر مسائل و مشکلات موجود عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها