جانشین فرماندهی انتظامی شاهرود:

ارتقاء امنیت اجتماعی هدف مشترک بسیج و نیروی انتظامی است

جانشین فرماندهی انتظامی شاهرود، ارتقاء امنیت اجتماعی را هدف مشترک بسیج و نیروی انتظامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۳۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عباس ربیعی در گردهمایی توجیهی طرح گشت محله محور بسیج که به همت حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) در شاهرود گفت: ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش آرامش در سطح شهرستان، هدف مشترک بسیج، نیروی انتظامی و قوه قضائیه است و باید تلاش کنیم این تعاملات بیشتر و هدفمند باشد.
وی ضمن اشاره به اینکه از اجرای این طرح مشترک نزدیک به یک ماه گذشته، افزود: ما در این مدت شاهد کاهش جرائم، به‌خصوص سرقت بودیم. امیدواریم این روند کاهش جرم در شهرستان ادامه داشته باشد.
جانشین فرماندهی انتظامی شاهرود یادآور شد: ما در طول شب، ۱۰ تا ۱۵ گشت داریم که هدفمند و با دقت و هوشیاری کار می‌کنند و طی ۱۰ ساعت، ۵ تا ۶ مورد دستگیری داریم.
ربیعی با بیان اینکه گشت بدون هدف، وقت تلف کردن است و ارزش کاری ندارد، تصریح کرد: باید کار اطلاعاتی انجام شود و اکثر کار‌های اطلاعاتی ما با اعلام عزیزان بسیجی انجام می‌شود و باید تلاش کرد تا این اتحاد و همدلی، بیشتر و هدفمند باشد تا شاهد نتایج مطلوب باشیم.
در ادامه این نشست، فرمانده حوزه بسیج خاتم‌الانبیا (ص) با خیرمقدم به همه شرکت‌کنندگان در این جلسه، هدف از برگزاری این گردهمایی آموزشی را آشنایی مسؤولان بسیجی با اهداف گشت‌های محله محور و قوانین قضائی در این رابطه عنوان کرد.
برگزاری پرسش و پاسخ با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، جانشین نیروی انتظامی، معاون دادستان و قاضی دادگستری شهرستان شاهرود، از دیگر برنامه‌های این نشست بود.
لازم به ذکراست گشت بسیجی محله محور از هفته بسیج باهدف ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح محلات، با حضور بسیجیان آموزش‌دیده آغازشده و جزو برنامه‌های جدید ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین می‌باشد و از گشت‌های عملیاتی، امربه‌معروف و نهی از منکر و ایست و بازرسی جدا می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار