خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ ثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خبر داد:
مدیرکل بنیاد حفظ ثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: باشگاه دختران جوان با همکاری دستگاه های اجرایی فرهنگی و تشکل های مردم نهاد در استان قزوین راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۴۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

مهدی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج قزوین با اشاره به راه اندازی باشگاه دختران جوان در استان قزوین اظهار داشت: با مشارکت همکاری معاون رئیس جمهور و رئیس امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تفاهم نامه راه اندازی باشگاه دختران جوان در استان های مختلف کشور امضا شده است.
وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه سعی داریم با راه اندای باشگاه مذکور در استان قزوین برنامه های ویژه ای برای دختران جوان داشته باشیم و آن ها را بیش از پیش با الگوهای دفاع مقدس آشنا کنیم.
مدیرکل بنیاد حفظ ثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین عنوان کرد: همچنین در حوزه های ایثارگری، دشمن شناسی، بصیرت و آگاهی نسبت به مکان و زمانی که در آن قرار دارند به آنها نقش می دهیم تا از این طریق بتوانیم یک دختر مسلمان ارزشی را به کمک دستگاه های اجرایی استان در این طرح تربیت کنیم.
طاهرخانی تصریح کرد: از طریق دستگاه های اجرایی فرهنگی و نهادهایی که دختران جوان در آن نهادها عضور هستند مانند مدارس، دانشگاه ها و تشکل های مردم نهاد دختران جوان عقلامند به موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را شناسایی و برای حضور در باشگاه دختران جوان در کنار زنان دفاع مقدس دعوت به همکاری می شوند.
وی خاطرنشان کرد: زنانی که در دوران دفاع مقدس در جبهه ها و یا پشت جبهه ها فعالیت می کردند برای آموزش در این باشگاه شناسایی شده و با ما همکاری می کنند البته در کنا آن ها همان طور که مطرح شد دختران جوان علاقمند به موضوعات مذکور که در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند هم با دریافت آموزش های لازم در باشگاه دختران جوان فعال می شوند.
مدیرکل بنیاد حفظ ثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین یادآور شد: تفاهم نامه های لازم برای راه اندازی باشگاه دختران جوان در استان منعقد شده و ان شاالله به محض دریاغفت دستورالعمل اجرایی، اقدامات لازم را در استان شروع می کنیم.
1009/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها