خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی قزوین خبر داد :
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی قزوین اذعان کرد: مخترعین و مبتکرین در دیدار با سردا شاهرخی با محصولات و اختراعات خود حضور می یابند و از دغدغه ها و مسائل مربوط به آن ها با فرماندهی کل سپاه استان در میان می گذارند.
کد خبر: ۸۹۶۴۲۲۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

ابراهیم حق وردی لو مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین از برنامه‌های این سازمان در هفته دانش پژوهش خبر داد و ابراز داشت: از برنامه های این سازمان برای مخترعان و طراحان استانی در هفته دانش پژوهش دیدار با حجت الاسلام ابراهیمی، معاونت پژوهشی حوزه علمیه قزوین بود.
وی تبیین کرد: از دیگر برنامه می توان به دیدار جمعی نخبگان، پژوهشگران و طراحان بسیجی با جناب فرشاد پیله چی، مسئول جهاد دانشگاهی استان اشاره کرد.
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی قزوین در ادامه خاطر نشان کرد: از مهم‌ترین برنامه های تدارک دیده شده در این هفته دیدار جمعی امروز مخترعان، مبتکران و پژوهشگران بسیجی به همراه محصولات و اختراعاتشان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، حجت الاسلام عابدینی بوده است.
حق وردی لو در ادامه یادآور شد: در ادامه برنامه های این هفته، فردا 29 آذر ماه سال جاری، دیدار جمعی مخترعان، مبتکران و پژوهشگران استان با سردار شاهرخی، فرمانده سپاه استان در سالن شهید حسن پور برگزار می شود.
وی در خاتمه تصریح کرد: مخترعین و مبتکرین در این دیدار با محصولات و اختراعات خود حضور می یابند و از دغدغه ها و مسائل مربوط به آن ها با فرماندهی کل سپاه استان در میان می گذارند.
1006/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها