خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از استخراج نیازهای 31 روستای واگذار شده به سپاه همدان در منطقه ازگله خبر داد و گفت: با همت گروه‌های مردمی این اقلام تهیه و به منطقه ارسال می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۴۲۸۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

ارسال اقلام ضروری به همت گروه‌های مردمی به روستاهای واگذار شده به سپاه همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی با اشاره به خدمات‌رسانی به زلزله‌‌زدگان اظهار داشت: ما نیازهای 31 روستای واگذار شده به سپاه همدان در منطقه ازگله را استخراج کرده‌ایم تا با همت گروه‌های مردمی این اقلام تهیه و به منطقه ارسال شود.

 وی افزود: در حال حاضر روستاهای ما که برخی از آنها دارای برق و برخی نیز دارای گاز هستند به بخاری‌های نفتی و برقی نیاز دارند که با توجه به اینکه مشکل برق در منطقه  برطرف شده خرید و ارسال  بخاری های برقی در اولویت است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: در بخش اقلام خوراکی ما به محصولاتی مانند برنج، روغن، انواع کنسرو، ماکارانی، آرد، قند و چای نیاز داریم تا روند بازگشت  مردم به زندگی عادی و روزانه‌شان  بیشتر فراهم شود.

وی عنوان کرد: در بخش وسایل گرمایشی نیز ما به تعدادی بخاری برقی استاندارد، بخاری نفتی، بخاری گازی، آب گرمکن نفتی، برقی و گازی نیاز داریم که البته در این بخش نیز اولویت با وسایلی است که با برق کار می‌کنند.

سردار فرجی تصریح کرد: در بخش پوشاک نیز مردم منطقه به لباس‌های گرم ، گرمکن، اورکت، لباس‌های نو زمستانی برای کودکان در سنین مختلف و متناسب با دانش،آموزان  پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی نیاز دارند.

وی ابراز کرد: وسایلی مانند پتو، زیرانداز،  نایلون برای پوشش چادرها، گالون‌های 20 و 100 لیتری آب، کلمن، فلاکس چای، تانکرهای آب 500 تا 2 هزار لیتری ترجیحا پلاستکی و مصالح ساختمانی مانند سیمان و میلگرد برای ساخت منازل مسکونی  از دیگر نیازهای موجود در منطقه است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه وسایل صوتی و تصویری مانند رادیو، تلویزیون‌های کوچک، چراغ‌های شارژی و موتور برق‌های 3 تا 5 هزار واتی از دیگر نیازهای مردم منطقه هستند، گفت: مردم منطقه به وسایل بهداشتی، انواع شوینده‌ها، وسایل بازی ویژه کودکان دختر و پسر، نوشت افزار و لوازم التحریر ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسط  نیز نیاز دارند.

وی تصریح کرد: از دیگر مشکلات ما در منطقه رسیدگی به دام‌ها و طیور است به همین دلیل ما در منطقه نیاز به مقدار زیادی علوفه برای گوسفندان و احشام داریم بنا براین افرادی که میتوانند ما را در این بخش نیز با کمک‌های خود یاری دهند.

سردار فرجی اظهار داشت: در بخش سرویس‌های بهداشتی و حمام نیز لازم است کانکس‌های دو چشمه ویژه سرویس‌های بهداشتی و کانکس‌های دو دوشه برای حمام در منطقه مستقر شود که این مهم نیز با کمک‌های مردمی محقق می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات