خبرهای داغ:
فرماندار هشترود:

50معتاد پاک شده در هشترود وام خوداشتغالی دریافت کردند

فرماندار هشترود در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر این شهرستان گفت: 50نفر معتاد پاک شده که از پاکی آن ها یکسال گذشته وام اشتغالزایی با سود سه درصد دریافت کرده اند.
کد خبر: ۸۹۶۴۲۹۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن مستفید افزود: موضوع اشتغال معتادان پس از درمان  یکی از معضلات فعلی جامعه است.

 وی ادامه داد: بهزیستی بنا به وظیفه ذاتی خود و با استفاده از ظرفیت سایر ادارات باید زیرساخت های لازم را برای بازگشت معتادان بهبود یافته به جامعه فراهم کند و افرادی که از بهزیستی برای پاک شدن خود از اعتیاد معرفی بگیرند وام های کم بهره داده خوهد شد.

مستفید اضافه کرد: هر کار آفرینی هم که بتواند به عنوان پشتیبان معتادین پاک شده را بکارگیری نماید از وام کم بهره برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه هشترود رتبه نخست در مبارزه با مواد مخدر در استان را داراست خواستار ایجاد و احداث مرکز ماده 16 برای شهرهای جنوب آذربایجان به مرکزیت هشترود را شد.

بخشدار بخش مرکزی هشترود هم از برگزاری برنامه های آموزشی در روستاهای تابعه بخش مرکزی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد و افزود: این برنامه ها با موضوع پیشگیری از اعتیاد و سرقت، آموزش مهارت های زندگی، کنترل و خود مراقبتی با همکاری دهیاری ها و شوراهای اسلامی بخش مرکزی خواهد بود.

غلامعلی محمدزاده گفت: در این راستا از کارشناسان ادارات مرتبط و دخیل در امر آموزش جهت اجرای بر نامه های آموزشی استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار