از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی صورت گرفت؛

تاکید بر بهبود بخشیدن به فضای کسب‌وکار/ پایش فضای کسب‌وکار لازمه سرمایه‌گذاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پایش فضای کسب‌وکار یکی از موضوعات بسیار مهمی بوده که در ارتباط با سرمایه‌گذاری مطرح است.
کد خبر: ۸۹۶۴۲۹۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی نواداد ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی سامانه دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب‌وکار با  بیان اینکه سرمایه‌گذاریی که می‌خواهیم در کشور انجام شود، حتماً باید زیرساخت‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری را داشته باشد، اظهار داشت: پایش فضای کسب‌وکار یکی از موضوعات بسیار مهمی بوده که در ارتباط با سرمایه‌گذاری مطرح است.

وی افزود: متأسفانه فضای کسب‌وکار کشور با توجه به جایگاهی که در کل دنیا برای جمهوری اسلامی معرفی‌شده، مطلوب نبوده و آن جایگاهی که باید در شأن جمهوری اسلامی باشد، نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: به‌ تبع این موضوع جایگاه استان آذربایجان‌شرقی و فضای کسب‌وکار شایسته استان نبوده و برهمین اساس همه دست‌اندرکاران به دنبال بهبود بخشیدن و ارتقای آن هستند.

وی بیان کرد: اگر امروز در حوزه گمرکی در ارتباط با بهبود وضعیت گمرکی از نظر صادرات و واردات همچنین سایر رویه‌های گمرکی مسائلی مطرح می‌شود، همه توفیقات در سایه فکر و تلاش‌های انجام‌شده بود.

نواداد ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در هفته‌های نه‌چندان دور شاهد راه‌اندازی سه سامانه دیگر خواهیم بود تا همه در کنار هم برای بهبود بخشیدن به فضای کسب‌وکار کشور مؤثر باشند.

وی با اشاره به اینکه استاندار آذربایجان‌شرقی نیز بر راه‌اندازی این سامانه تأکید داشتند، گفت: آذربایجان‌شرقی در این موضوع پیشگام بوده و پنجره واحد که یکی از ملزومات فضای کسب‌وکار بوده در راستای راه‌اندازی آن در استان اقدامات خوبی انجام‌شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: مسؤولان استانی باید همکاری لازم را در راستای اجرای هرچه بهتر این برنامه داشته باشند تا بتوانیم پاسخگوی همه انتظارات باشیم.

وی اضافه کرد: براساس تصمیمات انجام‌شده در خصوص راه‌اندازی سامانه دادور با توجه به اینکه آذربایجان‌شرقی استانی پیشگام بوده، برای راه‌اندازی سامانه‌های دیگر در کنار این سامانه تصمیماتی اخذ خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار