فرمانده سپاه مراغه در دیدار با مدافع حرم ارتشی، با بیان اینکه مدافعان حرم به تاسي از امام حسين(ع) و با ايمان و اخلاص، مقابله با جريان تکفیری را انتخاب کرده اند، گفت: رزمندگان مدافع حرم مایه مباهات مردم ایران هستند.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۱۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: شهدای مدافع حرم همه جان، مال و زندگی خود را در راستای اسلام و برای دفاع از اسلام قرار دادند بنابراین نمی‌توان در وصف جانفشانی‌های آن ها سخنی یا مطلبی بیان کرد.

وی با استناد به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر هوشیاری و بصیرت در مقابل دشمن، بیان کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما باید با عناصر خبیثِ دشمنِ اهل‌بیت و دشمن اسلام و مردم ایران در شهرهای خودمان می‌جنگیدیم.

سامی اظهار کرد: امنیت و اقتدار کشور مرهون مجاهدت‌های شهدا و رزمندگانی است که در دوران دفاع مقدس و امروز در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) از جان و مال خود گذشتند و امروز دیدار با آن ها  و خانواده  هایشان کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.
وی به خدمات زیاد این رزمندگان اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: خدمت کردن فقط به خاطرآب و نان نیست مردم باید بدانند که  این رزمندگان بالاتر از آن، امنیت را در جامعه ایجاد کرده اند.
سامی ادامه داد: الحمدلله این جوانان تحصیل کرده و کسانی که آگاهی بیشتری دارند برای دفاع از حرم آل الله پیش قدم هستند و با آگاهی کامل رفتند تا از اسلام و از حریم اهل بیت(ع) دفاع بکنند.
  فرمانده سپاه مراغه به همراه فرمانده پادگان امام رضا(ع) از مدافع حرم ارتشی،  عبدالحسین خدایار دیدار کردند.

ارسال نظرات