تیم آتشنشانان فرودگاه زنجان هشتمين دوره مسابقات آتشنشانان فرودگاهی موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۲۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، هشتمين دوره مسابقات آتشنشانان فرودگاهی با قهرمانی تیم آتشنشانان فرودگاه زنجان و کسب رتبه دوم و سوم توسط اداره کل فرودگاه‎های اصفهان و فارس به پایان رسید.

تیم کارکنان آتشنشان فرودگاه زنجان که متشکل از آقایان مسعود خان احمدلو ، بهزاد سعیدی و وحید علیزاده بود.توانستند رتبه نخست مسابقه آتشنشانان فرودگاهی را در شیراز کسب کرد.

مديركل آتشنشاني و هدايت زميني شركت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران در مراسم اختتامیه این مسابقه به موضوع آمادگي كاركنان آتشنشاني و هدايت زميني در فرودگاه‎ها اشاره كرد و گفت: يكي از الزامات شغل آتشنشاني آمادگي جسماني است و كاركنان آتشنشاني براي اينكه در شرايط بحراني و اضطراري به كمك مردم بشتابند بايد از ابتدا تا انتهاي خدمت، آمادگي جسماني خود را حفظ و تقويت كنند.

حميد حاجي بيگي هدف اصلي از برگزاري اين مسابقات را ارزيابي و ارتقاي آمادگي جسماني كاركنان عنوان كرد و افزود: با اين رويكرد طي يكسال گذشته تمامي ايستگاه‎هاي آتشنشاني فرودگاههاي كشور مجهز به دستگاه‎هاي ورزشي و آمادگي جسماني شده‎اند.

گفتنی است، هشتمين دوره مسابقات آتشنشانان فرودگاهی با حضور تيمهای سه نفره از فرود گاههای  كشور به مدت 3 روز در فرودگاه شيراز برگزار شد.و در 22 آذر 96 این مسابقات پایان یافت.

ارسال نظرات