خبرهای داغ:
حجت الاسلام مسلم کماسی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر گفت: تبعیت از ولایت فقیه مهمترین راهکار مقابله با تهدید دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۳۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقر، نشست سیاسی پایگاه های تابعه حوزه کارمندی شهید چمران با سخنرانی حجت الاسلام مسلم کماسی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر و حضور مسئولین در سالن جلسات شورای اداری شهرستان برگزارشد.

 

در این مراسم حجت الاسلام کماسی با اشاره به حدیثی از امام صادق علیه السلام مبنی بر لزوم زمان شناسی جهت درامان ماندن از فتنه ها اظهار داشت: تاریخ اسلام مقاطع حساسی از جمله بعثت، غدیر ،عاشورا را پشت سرگذاشته و امروز تداوم اهداف آنها با انقلاب اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر تاکید داشت: مسئولین در نظام اسلامی باید با چنین تفکری بیش از گذشته احساس مسئولیت کنند تا هم مدافع بعثت، غدیر و عاشورا باشند وهم برای ظهور یگانه منجی عالم بشریت زمینه سازی کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به تهدیدات و آسیب های نظام اسلامی و لزوم هوشیاری جهت مقابله با تهدیدها عنوان کرد: هر کجا دشمن توانسته در جامعه اسلامی تهدیداتش راعملی کند ریشه آن خیانت خواص و تبعیت عوام در کار بوده است.

 

حجت الاسلام کماسی با بیان مصادیقی از خیانت خواص در طول تاریخ اسلام بیان داشت: بهترین راه جهت مقابله با تهدیدات دشمن داشتن بصیرت و تبعیت از دستورات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

ارسال نظرات