مسئول دوره‌ای قرارگاه جهادی فرستادگان امام رضا (ع) مستقر در سر پل ذهاب:
مسئول دوره‌ای قرارگاه جهادی فرستادگان امام رضا (ع) مستقر در سر پل ذهاب بیان داشت: دغدغه اصلی جهادگران با توجه به سردی هوا سرعت بخشیدن به عملیات اسکان مردم در کانکس‌ها هست که رمز پیشروی عملیات خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان ارتباط‌گیری مستمر با نهاد‌های مستقر در منطقه و پای‌کار آمدن خود مردم است.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۵۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
سرگرد پاسدار میثم مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: دغدغه اصلی جهادگران با توجه به سردی هوا سرعت بخشیدن به عملیات اسکان مردم در کانکس‌ها هست که رمز پیشروی عملیات خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان ارتباط‌گیری مستمر با نهاد‌های مستقر در منطقه و پای‌کار آمدن خود مردم است.

وی در همین باره افزود: بسیاری از وسایل زندگی و ملزومات ضروری مردم در زیر آوار از بین رفته است و بخشی از وسایلی که جهادگران از زیر آوار بیرون می‌کشند باید سریع‌تر به کانکس‌ها منتقل شود تا مردم بیش از این در مضیقه نمانند.

مختاری با اشاره به روحیه جهادگران تصریح کرد: جهادگران با خُلوص نیت پا در این امر خداپسندانه نهاده و همه شرایط و سختی‌ها را به جان خریده‌اند که لبخند حاکی از رضایت مردم خستگی را از تن جهاد گران بیرون می‌کند.

وی ادامه داد: از آنجایی‌که این حادثه طبیعی آلام و درد‌هایی بر پیکر مردم شریف استان کرمانشاه وارد نمود، اما موج عظیم احساسات مردم عزیز ایران اسلامی در کمک‌رسانی و حضور به‌موقع نیرو‌های جهادی متشکل از سپاه، بسیج، ارتش، هلال‌احمر، بنیاد مسکن و سایر نهاد‌های خدمت رسان باعث شده گوشه‌ای از بار این غم بزرگ از دوش زلزله‌زدگان برداشته شود.

مدیر بسیج سازندگی ناحیه تربت‌جام یادآور شد: بحمدالله کار‌های خوبی طی این مدت توسط جهادگران اعزامی از سراسر کشور در مناطق زلزله‌زده انجام‌شده که آواربرداری، تخریب منازل ویران‌شده برای بازسازی، بیرون کشیدن وسایل زندگی مردم از زیر آوار، اسکان موقت آنان در چادر‌های امدادی، ترمیم و احیای شبکه‌های آب‌رسانی و برق‌کشی چادرها، توزیع مواد غذایی، پتو، لباس و سایر ملزومات اولیه در کنار توزیع غذای گرم بخشی از این خدمات انجام‌شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها