رضا اسماعیل کاخ گفت: فراخوان گردان های عاشورا با رویکرد آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات سخت و نیمه سخت صورت میگیرد تا در بحران امنیتی با بهترین عملکرد پاسخ دهیم.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۵۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، در این مراسم سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ارزوئیه ضمن بیان رویکرد این برنامه خاطر نشان کرد:فراخوان گردان های عاشورا با رویکرد آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات سخت و نیمه سخت صورت میگیرد تا در بحران امنیتی با بهترین عملکرد پاسخ دهیم.

وی در این دیدار از برنامه های آتی گشت محله محور خبر داد و بسیجیان را به حضور در این برنامه فراخواند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ارزوئیه  آمادگی بسیجیان در تمام صحنه های مورد نیاز کشور و به خصوص امنیتی را لازم دانستند و بیان کردند: مدیریت امنیتی از اهمیت بالایی برخوردار است و امروز به الحمدالله کشور ما از امنیتی برخوردار است که جای شکر دارد.

وی با اشاره بر اینکه تشکیل این گردان ها با این رویکرد که در برابر تهدیدات بتوان مقابله نمود شکل گرفته و البته مدیریت بحران طبیعی همچون سیل و زلزله را در دستور کار خود قرار داده است و در ادامه  افزود: با توجه به زلزله های اخیر حضور سازمان یافته و منظم بسیج مردمی توانست از بار مشکلات مردم بردارد و بار دیگر بسیج مردمی نقش آفرینی کند.

ارسال نظرات