سید ساجد یعقوبی
امام جمعه اردبيل در يادواره 261 شهيد پارس آباد:
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: کشور ما 220 هزار شهید تقدیم کرد که ملت برای خودش تصمیم بگیرد و خودش حاکمیت ملی خود را حفظ کند.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۶۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

ملت ايران 220 هزار شهید تقدیم کرد تا حاکمیت ملی خود را حفظ کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی روز سه شنبه در یادواره سرداران و 261 شهید شهرستان پارس آباد اظهار كرد: مقام شهادت مقام عندالهي است و تقديم 261 شهيد از خطه شايسته شهرستان پارس آباد مغان به اين نظام سرمايه كمي نيست.

وي با بيان اينكه اهداف انقلاب ما آرماني بوده و هزينه آرماني براي آن پرداخت كرده ايم، گفت: هیچ انقلابی مثل انقلاب اسلامی در جهان اتفاق نیفتاده و عقل حيران اين انقلاب است.

نماينده ولي فقيه در استان در بیان اوضاع کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و عظمت شهدای انقلاب اسلامی، افزود: کشور ما که بیش از 220 هزار شهید تقدیم کرده است برای این بوده که ملت برای خودش تصمیم بگیرد و خودش حاکمیت ملی خود را حفظ کند.

عاملي با اشاره به استقلال حاكميت ايران، آن را از بركت خون شهدا دانست، گفت: اگر به كشورهای همسايه نگاه كنيم، هيچكدام استقلال حاكميتی ندارند و تنها ايران است كه حاكميت مستقلی دارد و اين نعمت را از شهدا داريم و بايد قدر شهدا و خانواده شهدا را جامعه بداند.

امام جمعه اردبيل با بيان اينكه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار زیادی را برای ملت ایران داشت، بيان كرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی حاكميت ملي و تصميم گيري ملت براي كشور در كنار دستيابي به تكنولوژي هاي علمی است که روز به روز بر این پیشرفتهای علمی کشورمان افزوده می‌شود.

وی با اعلام اینکه دنیا از پیشرفتهای علمی کشورمان حیرت‌زده شده است، افزود:‌ اين رشد و پیشرفت علمی کشور به بركت خون شهدايي است كه ايران اسلامي را به اوج قدرت رسانده و این امر سبب شده کشورهای دنیا بر روی ایران حساب ویژه‌ای باز کنند و در سايه اين پيشرفتها بود كه کشورهای 1+5 در مقابل ما روی زانو نشست.

آيت الله عاملي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه امروز بيش از 160 شبکه ماهواره اي براي پراکندن بذر نفرت و فتنه در کشورمان فعاليت مي کنند، گفت: دشمن با به راه انداختن جنگ رواني به ويژه شايعه و دروغ در شبكه هاي ماهواره اي و كانالهاي تلگرامي سعي دارد ملت ما را از مسير خود منحرف كند.

نماينده مردم استان اردبيل در مجلس خبرگان رهبری با بيان اينكه 38 سال است دشمن با هر فتنه اي از تحريم بانكي گرفته تا پخش انواع برنامه هاي ماهواره اي به دنبال براندازي حكومت جمهوري اسلامي ايران است، افزود: در حالي براي اداره يك كانال ماهواره اي ميلياردها تومان هزينه لازم است تا بتوان آن را اداره كرد كه دشمن با صرف هزينه هاي هنگفت و راه اندازي سايتها و كانال هاي شيعي از نوع انگليسي براحتي آن را از كشور اسرائيل اداره مي كند تا افكار ملت هاي مسلمان را منحرف كند.

وي با ابراز تاسف از اينكه ما در تهيه هزينه پخش يك برنامه دو ساعته از ماهواره مانده ايم، تصريح كرد: در حالي چند سال است ما در حسرت تهيه فيلم زندگينامه شاه اسماعيل صفوي و تامين اسپانسر براي آن مانده ايم كه دشمن انواع كانالها و شبكه هاي ماهواره اي را عليه ملت ما راه اندازي كرده است.

عاملي در ادامه از برگزار كنندگان اين يادواره قدرداني كرد و از پيگيري و قول مساعد براي راه اندازي پروازهاي فرودگاه، بيمارستان 160 تختخوابي، چهار بانده كردن جاده مواصلاتي شهرستان پارس آباد و حق آبه مغان خبر داد.

گفتني است، هفتمین یادواره سرداران و 261 شهید شهرستان پارس آباد امروز با حضور ائمه جمعه شهرهای پارس آباد و اصلاندوز، فرماندار، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، علما، معتمدان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره) پارس آباد برگزار شد.

ارسال نظرات