سید ساجد یعقوبی
مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور:
مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت: بخش ایردموسی بزودی شهر می شود و امید می‌رود در این زمینه مردم برای پیشرفت روستاها تلاش کنند.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۶۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

ایردموسی تبدیل به شهر می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور دیشب در بازدید از روستای ایردموسی گفت: ایردموسی بزودی شهر می شود و امید می‌رود در این زمینه مردم برای پیشرفت روستاها تلاش کنند تا بتوانیم با ساماندهی مناسب روستاها شاهد رشد و آبادانی کشور در آینده‌ای نزدیک باشیم.

سعید جلالی افزود: طرح کدگذاری مناطق جمعیتی از اقدامات مهمی است که در حال حاضر شروع شده و موضوعی که در این زمینه برای ما حائز اهمیت است شناسایی روستاها است که سبب ایجاد برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ها به روستای خاصی می‌شود که در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته است.

پیش از این سه نماینده مردم اردبیل در مجلس طی نامه ای شهر شدن این روستا را از وزیر کشور خواستار شده بودند.پ

بخش ایردموسی از توابع شهرستان سرعین در 8 کیلومتری این شهرستان و در فاصله 14 كیلومتری غرب اردبیل در پهنه دشت اردبیل واقع شده است و این روستا مانند سایر مناطق اردبیل در بهار و تابستان دارای آب و هوایی معتدل و مطلوب و در زمستان نیز دارای آب و هوای خنک است.

این روستا در مسیر جاده اردبیل ارجستان دومین محور مواصلاتی اردبیل سرعین واقع شده است كه در فصل تابستان پذیرای تعداد زیادی از گردشگران شهر سرعین است.

ارسال نظرات