خبرهای داغ:
مسؤول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه:

تعامل نهادهای حوزوی اقدامی در مسیر مقابله با هجمه دشمنان است / حوزه علمیه خواهران در حال تبدیل شدن به نقطه قوت انقلاب اسلامی است

مسؤول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه با تاکید بر ضرورت تعامل نهاد‌های عالی حوزوی با یکدیگر گفت: همکاری نهادهای عالی حوزوی موجب پیشبرد برنامه‌ها، طرح‌ها، خدمات و در نهایت خروجی مناسب می‌شود بنا بر این توجه به تعامل ضرورت دارد.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۸۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رجائی‌نیا صبح امروز در نخستین اجلاس مشترک مدیران استانی نهادهای عالی حوزوی که در سالن همایش‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه نسبت به گذشته‌ پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است، البته همچنان ضعف‌ها و کاستی‌هایی نیز وجود دارد که باید برطرف شود اما پیشرفت‌ها نیز قابل توجه بوده است.

وی ادامه داد: حوزه علمیه خواهران در حال تبدیل شدن به نقطه قوت انقلاب اسلامی است؛ باید هوشیار بوده و هم‌فکری داشته باشم و در این فضای رو به رشد فعالیت کنیم. باید نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کنیم تا پیشرفت‌ها ادامه داشته باشد.

مسؤول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه با تاکید بر ضرورت تعامل نهاد‌های عالی حوزوی با یکدیگر افزود: همکاری نهادهای عالی حوزوی موجب پیشبرد برنامه‌ها، طرح‌ها، خدمات و در نهایت خروجی مناسب می‌شود بنا بر این توجه به تعامل ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان با ابزار‌های گوناگون علیه حوزه‌های علمیه و انقلاب اسلامی تبلیغات می‌کنند که تعامل و همگرایی حوزه‌های علمیه می‌تواند مقابله‌ای با هجمه‌های دشمنان باشد.

رجائی در پایان به ارائه گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی پرداخت و اظهار کرد: شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی به منظور تعامل هرچه بهتر نهاد‌های حوزوی راه‌اندازی شده است و خوشبختانه تاکنون نیز اقدامات و فعالیت‌های مناسبی داشته است. شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی تاکنون ۱۱۷ مصوبه داشته است که از این تعداد ۷۷ مصوبه اجرایی شده است و ۳۶ مصوبه نیز در حال انجام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار