خبرهای داغ:
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم خبر داد
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم از اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۸۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، معدن و تجارت استان قم، احمد رضا سمیعی نسب اظهار کرد: در آستانه شب یلدا برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیر قرار گرفته و به لحاظ نظارتی از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این طرح نظارت و افزایش گشت‌های بازرسی واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و شیرینی در اولویت نظارت خواهد بود .
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: 54 بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در این ایام بر بازار و واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار نظارت و به‌صورت مداوم گروه‌های کالایی پر مصرف را مورد رصد و پایش قرار خواهند داد.
سمیعی‌نسب بیان کرد: تمام واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و... را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گزارش دهند.

وی در پایان با اشاره به کشفیات مهم این اداره در ماه جاری افزود: بازرسان اداره نظارت و بازرسی در ماه جاری موفق به شناسایی سه تخلف مهم به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال شده‌اند که واحدهای متخلف با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها