خبرهای داغ:
با حضور رئيس دفتر عقيدتي سياسي فرماندهي كل قوا
پنج عنوان كتاب پژوهشي پژوهشگاه امام صادق با حضور رئيس دفتر عقيدتي سياسي فرماندهي كل قوا رونمايي شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۸۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش گرامیداشت هفته پژوهش در نیروهای مسلح از سوی پژوهشگاه امام صادق در مکان این پژوهشگاه با حضور مسؤولان عقیدتی سیاسی در سپاه، ناجا، ارتش و بسیج کشور برگزار شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در این مراسم با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) گفت: حوزه‌ها و روحانیت باید نیاز آینده جامعه را همیشه در دست خود داشته باشند و همواره چند قدم جلوتر از حوادث، مهیای عکس العمل مناسب باشند.

وی خاطرنشان کرد: در فرمایشات رهبر معظم به این مسائل برخورد می‌کنیم که علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت کشور است و برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم کارهای دقیق و پژوهشی لازم است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه اگر ژرف‌یابی و پژوهش نباشد نتیجه آن یک جا ایستادن و درجا زدن و با دنیای پیرامون بیگانه‌تر شدن است گفت: پیشرفت علمی بدون تحقیق و پژوهش امکان ندارد تولید علم و تحقیقات حیات آینده کشور است بنابراین عنصر تحقیق و پژوهش در همه مکان‌ها به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این همایش از برترین‌های حوزه پژوهش در نیروهای مسلح تقدیر به عمل آمد و از پنج کتاب با عناوین بسیجی مطلوب، حلقه موسوم به انحراف، کتاب جنگ و جهاد در فقه سیاسی اسلام، پایداری و ناپایداری گفتمان‌های سیاسی در ایران و امنیت و آزادی رونمایی شد.

ارسال نظرات