خبرهای داغ:
امام جمعه اصفهان، بیان انکه باید همراه با ورود تکنولوژی جدید به جامعه، فرهنگ آن تکنولوژی نیز وارد شود، گفت: متاسفانه در جامعه برخی دائم از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و این نکته خوبی نیست و باید جلوی آن گرفته شود.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۹۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزای بسیج از اصفهان؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی ‌نژاد، صبح امروز در دیدار اعضاء انجمن اسلامی شرکت مخابرات استان اصفهان، با اشاره به محتواهای منتشر شده در سطح فضای مجازی، عنوان کرد: فضای مجازی باید دارای محتوای خوب باشد و جلوی دسترسی ها به محتواهای نامناسب گرفته شود.

امام جمعه اصفهان با اشاره به لزوم تولید این محتواهای خوب برای فضای مجازی، تصریح کرد: بنابر فرموده امیرالمومنین(ع) دوری از گناه بالاتر از انجام دادن کار نیک و کسب ثواب است، بنابراین باید جلوی گناه در فضای مجازی گرفته شود.

وی با بیان انکه باید همراه با ورود تکنولوژی جدید به جامعه، فرهنگ آن تکنولوژی نیز وارد شود، گفت: متاسفانه در جامعه برخی دائم و همیشگی از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و این نکته خوبی نیست و باید جلوی آن گرفته شود.

آیت الله طباطبایی نژاد، با اشاره به لزوم آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی و تلفن همراه، خاطرنشان کرد: کنترل کردن مردم در رفتارهای مختلف با افزایش قیمت‌ها، اقدام غلطی است، این روش که چیزی را گران شود تا استفاده از آن کاهش یابد همواره یک روش غلطی است که نه تنها نتیجه نداده است بلکه نتوانسته مانع از کاهش مصرف شود.

به گفته آیت الله طباطبایی نژاد، نمونه آن را می‌توان در مصرف بنزین و افزایش قیمت آن در سال‌های متمادی مشاهده کرد.

امام جمعه اصفهان، از عدم پوشش کامل شبکه موبایل در جاده ها ابراز گلایه کرد و گفت: در برخی از جاده های استان، شاهد نقاط کوری هستیم که مطلوب نیست چراکه ممکن است افراد به دلیل مشکلاتی همچون تصادف به تلفن همراه نیاز ضروری داشته باشند.

هفدهمین همایش اتحادیه انجمن اسلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزبانی استان اصفهان، ششو و هفتم دی ماه سال جاری، برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها