خبرهای داغ:
رئیس کمیته اضطرار آلودگی هوای تبریز اعلام کرد؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس کمیته اضطرار آلودگی هوای تبریز پس از نشست اعضای این کمیته اعلام کرد: بر اساس تصمیم امشب این کمیته مدارس این شهر در تمامی مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه دایر خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۹۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بنا بر گزارش کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان ، غلظت آلاینده ها نسبت به زمان مشابه روز قبل کاهش یافته است و متوسط شاخص آلودگی هوای تبریز در روز چهارشنبه 29 آذر به کمتر از 150 ppm خواهد رسید.
وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، از ظهر روز چهارشنبه تغییرات آب و هوایی در منطقه محتمل است.
شهرتی فر گفت: با توجه به موارد ذکر شده و بررسی کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تبریز ، تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس در نواحی پنجگانه آموزش و پرورش تبریز گرفته نشد و تمامی مدارس در تمام مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه دایر خواهند بود.
وی در عین حال از شهروندان تبریزی خواست درجهت کاهش آلودگی هوا همچنان برای سفرهای درون شهری از خودروی شخصی و تک سرنشین استفاده نکرده و طرح تردد زوج و فرد خودروها را به مانند روزهای قبل در محدوده اجرای طرح LEZ رعایت کنند.
 مدارس تبریز در روزهای 25 تا 28 آذر با توجه به بالا بودن شاخص آلاینده ها و رسیدن به شرایط ناسالم برای تمامی گروه های سنی تعطیل بود.

ارسال نظرات