خبرهای داغ:
با حضور یگان ها و واحد های نمونه حوزه ترافیکی انتظامی و امدادی؛
رزمایش ترافیکی انتظامی و امدادی طرح زمستانی شهرستان مرند در این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۹۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، طرح زمستانی پلیس راه، نیروهای امدادی، خدماتی، اورژانس و حمل و نقل جاده ای در سطح محورهای مواصلاتی مرند، روز سه شنبه با رزمایش مشترک یگان ها و واحد های نمونه حوزه ترافیکی انتظامی و امدادی آغاز شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان مرند، در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ابراز کرد: رزمایش طرح زمستانی با همکاری کلیه سازمان های امدادی و نیروهای انتظامی در راستای هماهنگی و همکاری با ارگان های خدماتی و امدادی در فصل زمستان برگزار شد.
سرگرد محمدعلی جاودانی افزود: در این رزمایش، توانمندی ارگان های امدادی و خدماتی و انتظامی را به نمایش گذاشتیم که طرح زمستانی از 20 آذر تا 20 اسفند در معابر و جاده های شهرستان مرند اجرا می شود.
جاودانی تاکید کرد: از نظر تجهیزات مشکل خاصی نداریم و نیروها و خدمات امدادی و انتظامی، جوابگوی مشکلات شهرستان مرند است، در اولین بارش برف در مرند نیز با هیچ گونه مشکلی روبه رو نشدیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مرند گفت: دپوی نمک در معابر سراشیبی تعبیه شده که شهروندان می توانند در مواقع بحران، جهت تسهیل در عبور و مرور در مواقع برفی از آن استفاده کنند.
وی ضمن توصیه به رانندگان ابراز کرد: شهروندان در فصل زمستان ضمن برنامه ریزی سفر، از وضعیت معابر مطلع و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و کوچک ترین موانع را به شماره 110 اطلاع دهند.
جاودانی ادامه داد: جاده در مواقع برفی در فصل زمستان باید به صورت خاکستری روشن دیده شود اگر به صورت تیره بود، رانندگان بدانند که این جاده لغزنده است و از ترمز ناگهانی پرهیز کنند.
رئیس پلیس راهور شهرستان مرند با اشاره به نواقص هندسی در مسیر مرند به صوفیان روبروی شرکت سرم سازی رازی هم گفت: نواقص هندسی که در این مسیر وجود دارد با همکاری ارگان های مربوطه بزودی تسهیل و این مشکل رفع می شود.

ارسال نظرات