فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان:

دانش و پژوهش، تولید و دانش آینده سپاه را تضمین می کند/نفوذ فرهنگی نفوذی راهبردی است که پایه های نظام را هدف قرار داده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان، با تبریک هفته دانش و پژوهش، اظهار کرد: دانش و پژوهش، تولید و دانش آینده سپاه  را تضمین می کند.
کد خبر: ۸۹۶۴۴۱۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرگرد پاسداراسحق مؤذن نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان، توجه به حوزه پژوهش و مطالعه در تمامی حوزه ها را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: اگر مطالعه و پژوهش در کشور در تمام حوزه ها از قبیل حوزه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی انجام شود مشکلات مربوط به هر حوزه در جامعه دیده نمی شود.


سرگرد مؤذن نسب با اشاره به اهمیت، نقش و جایگاه پژوهش در سپاه پرداخت و با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی به سرعت در حال پیشرفت و تکامل در ابعاد مختلف  است اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان قلب تپنده جهان اسلام بایستی در باب اقتدار وقدرت علمی در جهان حرف تازه‌ای داشته باشد و با وجود این شرایط ،سپاه در پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از منظر مقام معظم رهبری باید پیش رونده و پیش برنده باشدویکی از مهمترین ابعاداین پیش روندگی و پیش برندگی برخورداری از اقتدار و قدرت علمی است که در این راستا نیازمند دانشی منحصر به فرد برای ایجاد وبرقراری تمدن اسلامی  وتوسعه و رشد انقلاب اسلامی در جهان می باشد.

فرمانده سپاه پارسیان با اشاره به نفوذ دشمن در زمینه های مختلف اشاره کرد و افزود: آنچه سبب تفاوت و اهمیت ویژه نفوذ در زمان حاضر شده، این است که نفوذ دشمن پیش از این گاهی به‌عنوان تکنیک، عملیات و یا تاکتیک به‌کارگیری می‌شد اما پس از موضوع برجام، نفوذ به عنوان یک راهبرد در دستور کار دشمن قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار