فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

برای صیانت از جامعه باید به ابزار علم و دانش مجهز شد

سردارترابی با بیان اینکه کسب علم و دانش امری ضروری برای جامعه است گفت: برای صیانت از تمامیت و کیان نظام اسلامی باید به ابزار علم ، دانش و پژوهش مجهز شویم .
کد خبر: ۸۹۶۴۴۱۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ سردار رضا ترابی  فرمانده سپاه  امام سجاد(ع) ،ضمن عرض تبریک به مناسبت  هفته دانش و پژوهش گفت:کسب علم و دانش امری ضروری و حیاتی برای هر جامعه بلکه آحاد مردم یک کشوراست. امروزه بلکه از گذشته ، دست برتری حقیقی با کسی بوده که دارای علم و دانش باشد.

 

وی افزود: دردنیای امروز ضروری است برای صیانت از تمامیت و کیان نظام اسلامی و کشور عزیزمان ایران اسلامی و نیز حفظ انسانیت، هرچه بیشتر به ابزار علم و دانش و پژوهش مجهز شویم، تا عرصه های ناشناخته و نو را درنوردیم و به سرعت به دستاوردهای نوین در حل مشکلات و معضلات و موانع پیشرو دست یابیم .

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت : هفته ی پژوهش فرصت مغتنمی است که به ضرورت  فراگیری این مهم ( علم وانش ) اشاره کرده و بیش از پیش امورات و برنامه ریزی و سیاستگزاری ها  را ر چارچوب و مدار علمی که دارای پشتوانه مطالعاتی و پژوهشی اندیشمندانه است استوار کنیم، تا از آزمون و خطاها و تحمیل هزینه های غیرضرور پرهیز آید.

سردار ترابی اظهار داشت : ثبت تجارب مدیران و مسئولان در هرسطحی می تواند تولید یک گنجینه ی علمی بسیار خوبی رافراروی برنامه ریزان و سیاستگزاران و حتی مجریان قراردهد تا با بهره گیری از تجارب خود و گذشتگان ، ضریب خطا و اشتباه محاسباتی در سیاستگزاری و  اجرا  را سیر نزولی داده و بعضاً به سمت صفر سوق دهند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: از زحمات تمام پژوهشگران و آنان که به نوعی در عرصه علم و دانش استان هرمزگان دست اندرکارند ، خصوصاً کارکنان ، پژوهشگران ، اندیشه ورزان  و معاونت دانش و پژوهش سپاه امام سجاد(ع)تشکر و قدردانی می نمایم.

 

ارسال نظرات