سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان:
سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان گفت: همواره مقصد علم پژوهی تربیت انسان در جهت رسیدن به سعادت بوده است که سعادت دنیوی انسان بدون نگاه به سعادت اخروی، موجب خسران و تباهی است.
کد خبر: ۸۹۶۴۴۲۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرگرد قاسم کاوه سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی که از بطن مردم و اعتقادات دینی آن‌ها برخواسته است خواستگاه دینی و مذهبی دارد و نمی‌توان دین را از شئون مختلف زندگی انسان جدا دانست، بویژه در حوزه علم پژوهی و فراگیری علوم مختلف.

وی افزود: همواره مقصد علم پژوهی تربیت انسان در جهت رسیدن به سعادت بوده است که سعادت دنیوی انسان بدون نگاه به سعادت اخروی، موجب خسران و تباهی است.

کاوه گفت: از میمون‌ترین اتفاقاتی که به عنوان ثمرات انقلاب اسلامی و با تلاش‌های جهادگونه بزرگانی، چون شهید دکتر مفتح رخداد وحدت و تلفیق حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های کشور می‌باشد.

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان تصریح کرد: چرا که تربیت دانش آموختگان دانشگاهی بدون توجه به وجه دینی، یک فرآیند ناقص محسوب می‌شود.

کاوه افزود: دین در افراد جامعه ایجاد تعهد به موازین اخلاقی و انسانی می‌کند مضاف بر اینکه توجه انسان به خدا و فلسفه خلقت انسان را متوجه هدف والای آفرینش که همان سعادت دنیوی و اخروی انسان است باشد. نتیجه‌ای می‌شودانسان عالم، انسانی کامل خواهد بود و در تمام جنبه‌های انسانی، اخلاقی و علمی رشد و نمود پیدا می‌کند.

وی در پایان گفت: به حق شهادت استاد شهید دکتر مفتح که پیشرو و تلاشگر در عرصه ایجاد وحدت و همکاری حوزه و دانشگاه بود را می‌توان به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه و مبدایی برای تلفیق هرچه بیشتر این دو رکن علمی کشور دانست.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات