فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت : «فاطمیون» این روزها از شناخته شده ترین گروه‌های مقاومت در جبهه دفاع از حریم حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه است؛ هم در بین شیعیان و هم به دلیل ضربات مهلکی که به جبهه کفر و جهالت زده و رعب و وحشتی که در بین آن‌ها ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۴۴۳۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، امروز برای باری دیگر با بازگشت پیکر مطهر 2 تن از شهدا که غریبانه‌تر از هر غریبی نه در شهر خودشان و نه در شهری که مهاجرت کرده بودند، بلکه در کیلومترها آن طرف‌تر به شهادت رسیده بودند، مراسم گلریزان راه انداخته بودند.شهدایی از تیپ فاطمیون، از شیرمردان افغانستانی که با دلاوری تمام جلوی دشمن ایستادند و جسم و تفکر داعش را از میان بردند.

نام «فاطمیون» لرزه بر اندام داعش می‌اندازد/شهدای مدافع حرم درد دین داشتند

شهیدان "محمد اکرم ابراهیمی" و "حسین یاوری" امروز مهمان شهر کرج و میزبان مردمی بودند که برایشان گل و گلاب آورده و نبودشان را اشک می‌ریختند.

سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز که سخنران ویژه این مراسم بود اظهار داشت: امروز برادران بسیاری آماده هستند تا انتقام خون فرزندان شما را بگیرند. ما در هر مرحله‌ای قول دادیم، انتقام می‌گیریم این کار را انجام داده‌ایم. وقتی در میرجاوه، برادران مرزبان ما به شهادت رسیدند گفتیم انتقام می گیریم و نابودی گروهک فرقان و جلیل قنبرزهی  انتقام آن بود.

سردار مولایی گفت :وقتی از جهاد سخن به میان می‌آید و حریم عقیده و دین و مقدسات به خطر می‌افتد، آنگاه برای آن‌ها که غیرت دارند و خدا باورند، دفاع از این حریم، حد و مرز نمی‌شناسد. این را مؤمنانی از ایران، عراق، افغانستان و پاکستان در این برهه حساس از تاریخ، در مقابل تفکرِ تکفیر، جهالت و وحشیگری در عراق و سوریه ثابت کرده‌اند.

وی ادامه داد :توفیقات «فاطمیون» در جبهه مقاومت در دو چیز نمود بیشتری دارد؛ یکی ایمان و اعتقاد قلبی به خدا و محبت اهل بیت(ع) و دیگری روحیه شجاعت و آمادگی رزمی است؛ «فاطمیون» در مبارزات و جهاد در افغانستان شرکت داشته‌اند و تجربه دارند و بسیاری هم چون در محیط کوهستانی پرورش یافته‌اند. در جبهه‌های سوریه که اقلیم مشابهی دارد بخوبی مبارزه می‌کنند، به همین دلیل دشمن تکفیری از شنیدن نام «فاطمیون» به لرزه می‌افتد و هراس دارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه امروز میدان‌های جهاد و دفاع ما از مرزهای کشور فراتر رفته است، گفت: امروز میدان‌های جهادی و عملیاتی توسعه پیدا کرده و دیگر مانند دفاع مقدس در مرزهای جمهوری اسلامی محصور نیست.

وی اظهار داشت: ما در دوران دفاع مقدس توانستیم اشتغالگران را توسط جوانان عزیزمان از کشور خارج کنیم.

مولایی افزود :شهدای مدافع حرم فاطمیون از غریب‌ترین شهدایی هستند که بعد از شهادت هم نام آشنا نخواهند شد، آنان که به دلایل مختلف مهاجر شدند و درنهایت مدافع حرم اهل بیت(ع).شهدایی که به پیروی از بانوی دو عالم حضرت زینب(ع) در غریبانه‌ترین غربت‌ها سر دادند، جان دادند، اما دین و اعتقاداتشان را با هیچ چیز و به هیچ قیمتی عوض نکردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز شهدا راه حسین ابن علی(ع) را رفتند و به جهانیان ثابت کردند تفکر شیعی مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و این پیام را به تمام دنیا مخابره کردند. شهدای مدافع حرم اجر بیشتری نزد خداوند دارند چراکه در سخت‌ترین شرایط و با پلیدی تمام داعش به شهادت رسیدند.

رزمندگان مقاومت طی هفته های اخیر توانستند که با آزادسازی شهر "البوکمال" در استان دیرالزور، حکومت خودخوانده گروه تروریستی داعش را نابود کردند.

لشکر فاطمیون گروهی متشکل از مهاجرین افغانستانی است که رزمندگانش از چند سال پیش تاکنون با تروریست های تکفیری در مناطق مختلف سوریه می جنگند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها