به همت حوزه ۳۱۴ حضرت سکینه (س) برگزار شد ؛

کارگاه آموزشی با موضوع «معضلات اجتماعی»

کارگاه آموزشی با موضوع «معضلات اجتماعی» ناشی از فضای مجازی برای دانش آموزان دوره متوسطه دبیرستان سمیه شهرک وحدت به به همت حوزه ۳۱۴ حضرت سکینه (س) سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۴۶۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، کارگاه آموزشی با موضوع «معضلات اجتماعی» ناشی از فضای مجازی برای دانش آموزان دوره متوسطه دبیرستان سمیه شهرک وحدت به به همت حوزه ۳۱۴ حضرت سکینه (س) سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت سکینه (س) سپاه ناحیه امام رضا(ع) گفت: انشالله در طول سال سعی خواهیم کرد برای قشر دانش اموزان که اسیب پذیر ترین قشر جامعه هستند این چنین برنامه هایی را اجرا کنیم و اسیب شناسی کنیم در این موضوعات تا انشالله شاهد معضلات و مشکلات اجتماعی کمتری در شهرمان باشیم.

فرمانده حوزه حضرت سکینه (س) افزود: این کارگاه برای اولین بار در دبیرستان سمیه شهرک وحدت برگزار شد که به حمدلله دانش آموزان و اولیاء آن ها از این برنامه استقبال خوبی به عمل آوردند.

وی در پایان افزود: انشاءالله با برنامه ریزی های صورت گرفته تدبیری اندیشیده شده تا این کارگاه ها با این چنین موضوعاتی در سایر مدارس سطح منطقه و حوزه استحفاظی حوزه مقاومت حضرت سکینه (س) برگزار خواهد شد.

 

خبرنگار بسیجی : مختاری

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار