عبدالله رضیان در جمع فرهنگیان آموزش و پرورش این شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه قدر زیبایی‌های سوادکوه را نمی‌دانیم و درگیر مسائل حاشیه‌ای ریز هستیم، اظهار‌ کرد: دغدغه من پیدا‌کردن سرمایه‌گذار برای تله‌کابین در سوادکوه بود و با حضور سرمایه‌گذار در «جوارم» جلسه‌ای برگزار کردیم و سرمایه‌گذار هم از منطقه استقبال کرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۰۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالله رضیان در جمع فرهنگیان آموزش و پرورش این شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه قدر زیبایی‌های سوادکوه را نمی‌دانیم و درگیر مسائل حاشیه‌ای ریز هستیم، اظهار‌ کرد: دغدغه من پیدا‌کردن سرمایه‌گذار برای تله‌کابین در سوادکوه بود و با حضور سرمایه‌گذار در «جوارم» جلسه‌ای برگزار کردیم و سرمایه‌گذار هم از منطقه استقبال کرد.

وی با بیان اینکه نگاه من آن است که بلند‌نظر‌تر باشیم تا شرایط جدیدی را پیگیری کنیم و مقرر نیست فردی را برای مدیریت آموزش و پرورش سوادکوه قرار بدهم و مدیر برای خدمت است و با مدیر باید همکاری و همراهی‌کرد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه‌شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دغدغه من شرایط فعلی آموزش و پرورش است و سرانه آموزش و پرورش از مباحث جلسه چند‌روز قبل من با وزیر آموزش و پرورش بود، خاطر‌نشان کرد: 800 میلیارد تومان در بودجه سال قبل برای سرانه آموزش و پرورش مصوب شد که 15 درصد آن پس از 10 ماه تخصیص‌یافت و در فضای آموزش و پرورش باید تحول ایجاد شود و نگرانی‌های جدی در بحث کنکور و کلاس‌های کنکور وجود‌ دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه توافقاتی درباره کک‌سازی صورت گرفت و جلسه با تجریشی معاون جدید محیط‌زیست داشتیم و سه مانع زیست‌محیطی کک سازی تا دو ماه آینده بررسی می شود و وزیر اقتصاد و دارایی برای اجرای کک‌سازی جدی است، اظهار‌ کرد: 5 هزار بیکار در سوادکوه وجود دارد و ایجاد ظرفیت برای اشتغال‌زایی 5 هزار نفر خیلی سخت‌ نیست و سوادکوه توانمندی بالایی در حوزه‌های مختلف دارد.

رضیان با بیان اینکه تکیه به قطره‌چکان‌های بودجه‌های دولتی به جایی نمی‌رسد و شرایط اقتصادی سختی داریم و بخش خصوصی، توانمندی‌های خوبی دارند و می‌توانند هزینه‌های خوبی داشته‌باشند، افزود: گیر‌های بوروکراسی موانع سرمایه‌گذاری استان مازندران است.

وی با اشاره به اینکه وزیر راه، قائم‌مقام خود را اواخر این هفته به محور سوادکوه اعزام می‌کند و وزیر راه شرمنده مردم سوادکوه است و عدم وجود نقدینگی، مانع تکمیل محور سوادکوه شد، گفت: عدم استقبال از رشته‌های کار و دانش داریم و فضایی برای خروجی‌های کار و دانش نیست و دانشگاه آزاد به رشته‌هایی توجه کردند که خودشان را از ‌ورشکستگی نجات بدهند و فارغ‌التحصیل جایگاهی در بیرون ندارند و ابتلای مازندران به فارغ‌التحصیلان بیکار بسیار بالا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها