مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفت‌و گو با «بسیج»:

تسهیل‌گری برای زلزله زدگان از اولویت‌های بسیج است

زهرایی گفت: با همکاری قرارگاه خاتم درزمینه احداث کانکس‌ها فعالیت‌هایی انجام دادیم که تا کنون حدود هفتاد درصد از نیاز مردم برآورده شده است.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۰۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات صورت برای زلزله زدگان غرب کشور گفت: به سرعت امداد و نجات اولیه برای کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور انجام گرفت.
وی با اشاره به اینکه اسکان اضطراری زلزله زدگان صورت پذیرفته است، افزود: با همکاری قرارگاه خاتم درزمینه احداث کانکس‌ها فعالیت‌هایی انجام دادیم که تا کنون حدود هفتاد درصد از نیاز مردم برآورده شده است.
زهرایی در ادامه مطلب تصریح کرد: تسهیل گری در منطقه در اولویت است بدین منظور که با تشکیل پرونده تسهیلات و جمع آوری کمک‌های نقدی از مردم در ساخت منازل مسکونی زلرله زدگان فعالیت‌هایی انجام گیرد، همچنین تعدادی واحد نیز از بهزیستی اهدا شده که تا کنون شکل اجرایی به خود نگرفته است.
وی خاطر نشان کرد که اقلام، کالا‌ها اعم از موادغذایی، پتو نیز در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.
زهرایی در پایان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی اعزامی منطقه شیخ صله را تحت پوشش خود قرار دادند بیان کرد که در حال حاضر گروه جهادی متشکل از ۴۰ نفر در منطقه حضور دارند و در زمینه فرهنگی، آموزشی و تربیتی مشغول فعالیت هستند، همچنین پزشکانی به همراه این گروه در منطقه مشغول درمان آسیب دیدگان هستند.
ارسال نظرات