نماینده، ولی فقیه در کردستان:

سومین اجلاس استانی نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» در کردستان برگزار شد

سومین اجلاس استانی با عنوان «نماز و فضای مجازی» با حضور مسئولان استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۰۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده، ولی فقیه در کردستان در سومبن اجلاس استانی نماز در فضای مجازی که در مجتمع ایثار سنندج با حضور مسئولان استان برگزار شد، گفت: همه ما باید به این فریضه الهی اهمیت زیادی بدهیم.

وی با اشاره به اینکه نماز رکن اول تمام امور دینی است، اظهار کرد: در جهان آنچه ملاک و معیار دین محسوب می‌شود، نماز است و نماز تنها متصل‌کننده انسان به خداست.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه نماز ستون اصلی دین اسلام است، افزود: همه رفتار‌های ما مسلمانان با نماز ارزش گذاری و محاسبه می‌شود.

آیت الله شاهرودی با بیان اینکه نماز باعث نزدیکی انسان مسلمان با خدا می‌شود افزود: نماز یکی از واجبات الهی است و باید نهایت توجه به آن را داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان تصریح کرد:نماز جبهه حق وباطل را برای انسان‌ها مشخص کرده است.

مهدی طالبی، مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان در این مراسم بیان کرد: در استان کردستان در زمینه فضای مجازی استعداد و پتانسیل فوق‌العاده وجود دارد و به همان میزان هم کم‌کاری در ابن فضا داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نماز صراط مستقیم رابه انسان‌ها نشان می‌دهد، افزود: اقامه ۵ بار نماز در روز باعث هدایت بیشتر انسان‌ها خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: نماز را نباید تحت هیچ شرایطی به وقت دیگر موکول کرد، زیرا که اذان زنگ دعوت خدا است و جلسات دنیایی نیست که آن را به وقت دیگر موکول کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر پایی نماز و پرداخت زکات وعمل صالح انسان را به درج اولیا الله می‌رساند و پاداش این انسان‌ها را فقط خداوند می‌دهد.
ارسال نظرات