رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:
هم اکنون کلیه واحدهای سرب کشور در استان مستقر می باشد و بزرگترین واحدهای روی نیز با بیشترین ظرفیت در این استان در حال فعالیت می باشند.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۱۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری میز توسعه صادرات سرب و روی کشور با اشاره به اهداف برگزاری این میز گفت: یکی از اهداف اصلی برگزاری این میز شناخت کلی از آخرین وضعیت سرب و روی کشور و یکسان سازی آمار بخش خصوصی و تشکل ها می باشد.

مهندس ناصر فغفوری افزود: در این راستا باید در اولین گام اطلاعات واحدهای شمش روی ، سرب و فلوتاسیون در استان با تعیین ظرفیت واحدها ، اشتغالزایی و میزان سرمایه گذاری تهیه گردد.

وی با بیان اینکه 75 درصد از صنایع این بخش در استان زنجان مستقر هستند، اظهار داشت: هم اکنون کلیه واحدهای سرب کشور در استان مستقر می باشد و بزرگترین واحدهای روی نیز با بیشترین ظرفیت در این استان در حال فعالیت می باشند.

فغفوری تصریح کرد: در جهت توسعه صادرات این بخش ، موارد و مشکلات موجود در این مسیر به صورت موردی در جلسات مطرح و اقدامات لازم جهت رفع آنها صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گفت: موارد و مشکلاتی که در این مسیر در استان قابل حل نباشد ، در سطح کشور با مصوبه هیات دولت یا مصوبه مجلس شورای اسلامی حل نمائیم.

ارسال نظرات