جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان:

آسودگي مسافران از اهداف پليس در جاده ها

هدف پليس از حضور در جاده ها، ايمني و آسودگي مسافران است.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۴۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان در جلسه تحول راهور با تقدير و تشكر  از زحمات كاركنان پليس راه و راهور گفت: در 9 ماهه گذشته ميزان تلفات جاده اي در استان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد كاهش داشته است.

سرهنگ جعفر كردلو افزود: هدف پليس از حضور در جاده ها، ايمني و آسودگي مسافران است.

وي با تاكيد بر پيشگيري از بروز حوادث تلخ جاده اي اظهار داشت: عواملي كه موجب بروز حوادث خطر ساز در جاده ها مي شود را به مردم يادآوري كرده و با جرايم حادثه ساز برخورد خواهد شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان تصریح كرد: سرهنگ كردلو با تاكيد بر آموزش و فرهنگ سازي اعمال و رفتار ترافيكي خصوصا در روستاهاي حاشيه محور هاي مواصلاتي خاطر نشان کرد: همواره پليس راهنمايي ورانندگي تلاش کرده است كه از اعمال قانون به عنوان آخرين راهكار استفاده كند.

سرهنگ جعفر كردلو افزود: مهمترين مساله در زمينه تامين امنيت اين است كه مردم نيز به صورت گسترده در این مهم تلاش کنند و با خدمت گزاران خود همكاري داشته باشند.

وی از سخت كوشي و تلاش كاركنان در زمينه های مختلف به وي‍ژه خدمات رساني به مسافران و در راه ماندگان تقدير و تشكر كرد و اظهار داشت: همكاري و تعامل همه اقشار مختلف در جامعه مي تواند در اجراي هر چه بهتر ماموريت هاي محوله پليس را ياري كنند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان استفاده از ظرفيت ساير دستگاه را در پيشگيري از بروز تصادفات و ترافيك درون شهري مهم دانست و بيان داشت: استفاده از ظرفيت شهرداري ها در حل معضل ترافيكي خصوصا در شهر زنجان در روان سازي ترافيك شهري موثر است.

اين مقام مسئول گفت: فرمانده انتظامي استان در بحث جلب رضايت شهروندان در برخورد با مردم توجه ويژه اي به استاندارد سازي و تعالي رفتار كاركنان خود داشته است.

سرهنگ كردلو در پايان از كاهش تلفات جاده اي در سطح استان در درون و برون شهر خبر داد و گفت :  در 9 ماهه گذشته ميزان تلفات جاده اي در استان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد كاهش داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار