خبرهای داغ:
به میزبانی شهرستان روانسر؛

برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه روحانیون و طلاب اهل سنت استان کرمانشاه

در سالن ارشاد اسلامی روانسر مسابقات قرآن کریم ویژه روحانیون و طلاب اهل سنت استان کرمانشاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۴۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر, با حضور جمعی از طلاب، روحانیون و مسئولین استانی و شهرستانی، مسابقات قرآن کریم ویژه روحانیون و طلاب اهل سنت استان کرمانشاه برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم پرفیض، حسین ویسمرادی فرماندار شهرستان روانسر با بیان اینکه وحدت و همدلی از دیرباز سنگ بنای اقوام اسلامی بوده است اظهار داشت: مردم اورامانات وفاداری خود را به نظام و اسلام اثبات کرده اند و از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی حمایت نموده اند.

 

فرماندار روانسر با اشاره به اینکه نقطه اتصال مسلمانان قرآن است، افزود: عمل به قرآن سرافرازی دنیا و آخرت را بهمراه دارد و همه ی ما از رهروان قرآن، اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران می باشیم.

 

در ادامه آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه استان با بیان اینکه انسان از اِنس است افزود: چه چیزی بهتری که با کلام اللّه اُنس بگیریم چرا که هرچیزی دیگر فانی است.

 

وی تصریح نمود: بایستی در درون متن انقلاب این را مدنظر قرار دهیم که با کلام خدا مأنوس باشیم چرا که بقا، مختص ذات و کلام وحی است.

 

آیت الله علما با بیان اینکه در خدمت قرآن بودن، بهترین خدمت است افزود:رسول خدا (ص) فرمودند تا زمانی که به قرآن تمسک جوییم گمراه نخواهیم شد چرا که قرآن پیشوا و راهنمایی ابدی برای ما می باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استام کرمانشاه به اشاره به این موضوع که، امروز مسلمانان در دنیا حرف اول را می زنند اظهار داشت: ما زمانی می توانیم موفق باشیم که آموزه های قرآنی عمل نماییم در غیر اینصورت عکس این موضوع رخ خواهد داد کما اینکه به عینه شاهد هستیم.

ا

مام جمعه استان کرمانشاه با بیان اینکه قرآن قوُت فریاد، الگو و هادی است و مسئله هدایت و خلاصه کاینات و هستی تا زمانی که متمسک به قرآن هستیم و در ما پیاده شود قوُت داریم تصریح نمود: دعا به یقین قرآن، نماز، مناجات با خدا و ... را در بر می گیرد و موجب، ساری شدن قرآن در درون شخص می گردد.

 

آیت الله علما در پایان با بیان اینکه غیر از قرآن راه و مسیر دیگری نداریم افزود: همه باید متهد و دنبال کلام خدا باشیم و قرآن را دهیم و در این راه طلاب و جوانان بایستی با فکر باز به روشنی قرآن را درک و بیاموزند.

ارسال نظرات