خبرهای داغ:
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خبر داد؛
وزارت کشور با ارسال نامه ای از مدیر کل هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ، ضمن تایید احداث نیروگاه زباله سوز در تبریز مجوز عقد قرارداد بین شهرداری تبریز و شرکت فرانسوی را صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۶۳۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، علیرضا اصغری با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور پس از بررسی طرح پیشنهادی شرکت فرانسوی سرمایه گذار و طرف مشارکت کننده با شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت کنترل خروجی تاسیسات زباله سوز و رعایت استانداردهای زیست محیطی مجوز عقد قرارداد بین شهرداری تبریز و شرکت فرانسوی را صادر کرد.

وی افزود: مواردی که از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور مدنظر بود تماما با حساسیت کامل از سوی این سازمان در متن قرارداد لحاظ گردیده و امید است با همکاری شورای اسلامی شهر تبریز و جدیت شهرداری تبریز هرچه سریعتر شاهد عقد قرارداد و کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی این پروژه عظیم زیست محیطی در شهر اولین های ایران باشیم.

اصغری در پایان با تقدیر از حمایت ها و همراهی های مسئولان، لازمه پیشرفت این پروژه عظیم محیط زیستی را حمايت مديران ارشد استان ، اعضای شوراي اسلامی شهر تبریز  و شهردار تبريز و مدیران ارشد شهرداری دانست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها