با اکران سه‌روزه فیلم اشنوگل، تازه‌ترین محصول سینمای ایران در حوزه دفاع مقدس در تربت‌جام مردم قدرشناس این شهرستان به مقام شامخ شهدای غواص و خانواده آنان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۹۶۴۶۴۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فیلم اشنوگل، تازه‌ترین محصول سینمای ایران در حوزه دفاع مقدس روایتی جدید و معماگونه‌ای درباره شهدای دست‌بسته غواص که ۲ سال پیش در یک تشییع باشکوه و حماسی با حضور دلدادگان شهدا به خاک سپرده شدند را جلوی دوربین برده است.

این فیلم به کارگردانی «هادی حاجتمندی» و «علی سلیمانی» ساخته‌شده و مدتی است که در سینما‌های کشور به روی پرده رفته و همچون دیگر فیلم‌های ارزشی و دفاع مقدسی مهجور و مظلوم واقع‌شده و در میان فیلم‌های بی‌محتوا و تجاری، حداقل سالن‌های سینما را به خود اختصاص داده است.

درخور ذکر است؛ با اکران سه‌روزه فیلم اشنوگل، تازه‌ترین محصول سینمای ایران در حوزه دفاع مقدس در تربت‌جام مردم قدرشناس این شهرستان به مقام شامخ شهدای غواص و خانواده آنان ادای احترام کردند.

گفتنی است؛ این فیلم ارزشی به همت دبیر جشنواره عمار، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه، بسیج رسانه و شهرداری تربت‌جام به مدت سه روز از دوشنبه تا چهارشنبه آذرماه در تالار جامی (سینما وحدت) اکران که بیش از ۴ هزار نفر بازدیدکننده داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها