خبرهای داغ:
نشست هم اندیشی مسئولین نهاد رهبری و بسیج دانشجویی به میزبانی نهاد رهبری دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و حضور کلیه مسئولین نهاد رهبری دانشگاه های استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۶۶۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، دومین نشست هم اندیشی مسئولین نهاد رهبری و بسیج دانشجویی به میزبانی نهاد رهبری دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و حضور کلیه مسئولین نهاد رهبری دانشگاه های استان ، حجت الاسلام تقی خانی نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی ،مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین و با سخنرانی حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.
در این دیدار حجت الاسلام معبودی با بیان این که عده ای دنبال این هستند که حماسه ۹ دی به فراموشی سپرده شود،فرمودند:بعد از انقلاب فتنه های زیادی داشته ایم ولی فتنه سال ۸۸ به تعبیر حضرت آقا یک بیماری بود و با کارهای نظامی و امنیتی رفع نمی شد مگر با حضور مردم.
فتنه ۸۸ ویژگی هایی داشت که آن را از سایر فتنه ها متمایز می کرد که شامل مواردی همچون:
۱- سازمان دهی شده بود:
طبق دستورات کتاب جین شارپ نویسنده کتاب دیکتاتوری تا دموکراسی مو به مو اجرا شد.
۲- اصل اساسی نظام را نشانه گرفته بودند:
که در شعار هایشان هم عنوان نمودند ،انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است.
۳- حمایت برخی خواص آن را پیپچده تر کرد.
۴- سکوت برخی خواص در مقابل آن.
۵- در این فتنه همه کفر اعم از امریکا ،اسرائیل،انگلیس،عربستان،سلطنت طلبها،منافقین و … همه و همه با هم به اصطلاحی ازگوگوش تا سروش بر علیه نظام متعهد شده بودند.
۶- رمز آشوبها واژه تقلب بود.
یادآور میشود مهدی برزگر در این برنامه با اشاره به حماسه ۹ دی خاطر نشان کرد،۹ دی نقطه اوج انقلاب اسلامی است ،و مردم دلداگی خود را به ولایت نشان دادند،این حماسه شکوهمند تجلی دست قدرت الهی و شکست فتنه امریکایی بود.
قابل ذکر است در این جلسه با نظر جمع مسئولین نهاد رهبری تصمیمی مبنی بر برگزاری برنامه ای باشکوه با حضور دانشگاهیان استان در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار گردد.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها